sâmbătă, 23 august 2008

Entry for May 30, 2008


uiti c fac si io ca om cu minte multa ce mi-s....pierd vremea, pardon fac pauze d studiu:D.
citisem azi cred, ceva care m-o cam intristat, m-o cam cutremurat, dar nu ceea ce am citit, ci ceea ce insemna sau gasisem eu explicatie cuvintelor citite...
din pacate s intampla si lucruri nedorite, sau care sapa inauntrul nostru, dar ce am putea noi sa facem e sa merem inainte, ca cine stie cand mai putem privi in urma, daca am mai avea ocazia asta, si de ce sa umbrim prezentul cu intamplari ale trecutului, cand e un viitor care n asteapta, sumbru, intunecat, senin, fericit, nush, dar n asteapta.
cautam o mel care sa s potriveasca postarii, dar nu am gasit, asa ca las locul liber p cand oi avea mai multa inspiratie, pana atunci sa avem spooooor si io chef:P
spor deplin;)
si priviti pls partea buna a lucrurilor mereu, cat avem posibilitatea de a o privi si smile, ca poate fi si mai naspa;)
sa aveti o zi faina!

Niciun comentariu: