sâmbătă, 23 august 2008

Entry for June 27, 2007

am ascultat mel asta si mi-a placut...ca atare, am hotarat sa postez de-al de versuri:
Poate am visat ca e vara si am uitat,
Poate doar vis si a inflorit,
Poate prea multe stele p fata,
Sau poate e dimineata.
Cine esti ,orice esti,
Am putut sa te stiu din povesti,
Care plangi si-mi macini mereu,
Trupul si sufletul meu.
Privesc in oglinda acelasi nechifor
Si buzele groase sa iasa ca lemnul
Pe pavada funzii ma tine ca nimeni
N-a pus inca nu, nici un semn.
Dar vorbele murmura, sunet ne-ncearca,
Sufletu-si palpaie albe chemari,
Ochii in iadru manjiti peste cearcane,
Inima-si chema ecoul din zari.
chiar am avut o discutie privind rolul oamenilor in viata oamenilor...niik nu e intamplator pana la urma si totul e cu un scop si un sens....acum n ramane doar sa gasim scopul si sa descoperim sensul.
sa auzim d bine,
spor deplin....

Niciun comentariu: