sâmbătă, 23 august 2008

Entry for August 03, 2008

why does it always rain on me?
dap... asta e intrebarea mea...why?
melodia este cea care creeaza analogia dintre starea actuala si starea avuta cand am descoperit melodia asta... adica de acum 9 ani #-o...long time ago
nu transpun in cuvinte starea, pentru ca fiecare are parte de ea ascultand melodia...cred:)
incertitudinea...principala responsabila de toate framantarile oamenilor.
imi place sa vad in culori, dar stiu ca verde e verde, ca albastru e albastru, nu ca ar fi verde pestritz prin influenta lui albastru. nu s-ar putea sa fie asa si in viata de zi cu zi? sa pot identifica in mod cert albastrul?
ar tb sa gasesc exemple potrivite si daltonistilor si discromatilor:P.
in matematica, patratul e patrat, rombul ii romb, tocmai datorita proprietatilor care le identifica a fi ceea ce sunt. noh, daca e patrat, pot spune eu ca-i cerc?
moooama c exemple dau si eu...ar tb sa ma calmez;))
si totusi...why does it always rain on me?
http://www.youtube.com/watch?v=Nwh3FmpZ7kg

Niciun comentariu: