sâmbătă, 23 august 2008

Entry for April 07, 2008

am regasit stari, emotii, trairi, toate arhivate intr-o melodie....mult prea draga :)
Nu e usor, nu e nici greuSa incerci acum sa te intorci din drumPoate ca eu cu sufletul meuAs avea atit de multe sa iti spunInsa ochii tai se vor pierde in noapteLasandu-ma pe mine-n urma lorStiu ca ochii tai vor fi doua soapteSi mi-e foarte dor, mi-e tare dor de ei.Vreau sa simt caldura taCind noaptea va veniDoar stelele sa stie c-ai sositParul tau va fi iarUd de rouaIn zori de ziSi as vrea sa pot sa-ti spunBine-ai venitInsa ochii tai se vor pierde in noapteLasandu-ma pe mine-n urma lorStiu ca ochii tai vor fi doua soapteSi mi-e foarte dor, mi-e tare dor de ei.Insa ochii tai se vor pierde in noapteLasandu-ma pe mine-n urma lorStiu ca ochii tai vor fi doua soapteSi mi-e foarte dor, mi-e tare dor de ei.
varianta audio:P
http://www.youtube.com/watch?v=j4lD7n0JbbM&feature=related

Niciun comentariu: