sâmbătă, 23 august 2008

Entry for July 23, 2008


ca si idee, ma gandeam sa fie fumusetea si implinirea aduse de simplitatea lucrurilor.
stiu ca am mai scris despre lucruri simple dar acum consider ca este altceva...
stateam cuminte si ma chilluiam fara numar, ascultand muzica veche si din gand in gand am ajuns sa concluzionez ca am inceput sa nu mai traiesc... putin cate putin, in sensul ca traiesc pentru ceilalti, pentru fericirea lor si ca numai bucuriile celorlalti imi aduc o satisfactie mult mai mare ca cea produsa prin eforturile mele.
cred ca e un pas inainte, cel putin asa sper :-s :P, ca e o etapa a progresului, cea ca nu mai traim pt noi ci pentru cei din jurul nostru.
cred ca am imbatranit;)), pentru ca-mi face o deosebita placere sa cumpar si sa daruiesc lucruri simple care poate sunt neasteptate si primite cu bucurie:), in schimb, fug mancand pamantul cand eu tb sa primesc ceva :">
stiu ca ar tb sa aduc aceeasi bucurie celor ce-mi ofera asa cum ei imi aduc mie, dar mai tb sa lucrez acilea, ca nu stau f bine la capitolul asta;)) :-$
cred ca e un semn d batraneala, ca inca port in ghiozdan, lucruri cumparate cu gandul de a le darui, pe unele am reusit sa le plasez, dar pe unele nu mi-a iesit inca...dar perseverez >:)
unele lucruri l am acasa si sper sa apuc sa l dau, tot in acelasi semn, d bucurie creata celeilalte persoane, nu ca as vrea sa scap d ele:P, doamne fere:)
ce sa zic...ca astept sa gasesc tot mai multe lucruri mici si semnificative care sa aduca bucurie celor carora le daruiesc si eu sa ma bucur d p urma bucuriei lor >:)
apel disperat: pls hraniti-mi fericirea:P ;))
d fapt, permiteti-mi sa traiesc, reluand ideea prezentata mai sus, cu dependenta mea d voi, d bucuria voastra.
ma tot foiesc acilea in scaun ca amortisi si poate mai vine inspiratia...ca nu mai curg ideile:)
nush c mel s-ar potrivi postarii :-?
dar incerc una:)
http://www.youtube.com/watch?v=GlGLAAMXAyk
sper sa va placa:)
si sper sa fiti happy:).....>:)
sa aveti o zi faina si parte d o carca d zambete;)

Niciun comentariu: