sâmbătă, 23 august 2008

Entry for July 11, 2008


time to say goodbye...
auzisem melodia asta de curand si am zis ca s potriveste momentelor ce s-au incheiat.
s-au incheiat 4 ani, mai cu emotii mai fara emotii, dar priviti cu incredere de unii si cu neasteptare de altii, care-mi urmareau pasii in formarea mea, tot fiind pregatiti sa ma vars si sa fie prezenti la acest moment.
ma bucur ca unora le-am adus satisfactii iar pe altii i-am dezamagit prin increderea mea de a birui.
stateam cu neliniste la vorbele unei persoane care acum 4 ani mi-o zis "ar fi f tare sa incepi 2 si sa nu termini nici una" ...dar noh, l-am dezamagit...din fericire #:-s
s-or incheiat cu bine:)
sa speram ca anii c vor veni vor fi cel putin la fel d roditori intelectual si emotional fata d cum au fost cei ce au trecut.
sa auzim d bine;)
http://www.youtube.com/watch?v=Sp0ccQVy1og&feature=related

Niciun comentariu: