vineri, 22 august 2008

Entry for March 21, 2007

vi s-a intamplat sa mereti cu troleul/autobuzul/metroul si sa stati sa observati oamenii, cu chipurile lor... cu atentia acordata lucrurilor...?
mi s-a intamplat sa arunc o privire in autobuz chiar d dimineata... am observat ochi care parca priveau in gol, cautand o solutie... alte priviri erau parca cu parere d rau, acest sentiment s citea p fata oamenilor.
mi s-a parut dezamagitor ca la persoane tinere sa gasesti astfel d priviri, parca ar tb sa acordam mai multa importanta unor lucruri si sa incercam sa alegem ceea c este mai potrivit pt noi.
din pacate am ajuns sa vad si indiferenta. dap, indiferenta oamenilor fatza d oameni...nu am c comenta la capitolul asta, pt ca fiecare n gasim resursele necesare d a trai printre sau cu oameni.
in orice caz, sa nu ma plang d dezamagire ca parca e un sentiment comun. dar ma fac eu om mare, candva , vreodata... sa nu mai percep incorectitudinile, erorile si dezamagirea.
aveam candva o analogie a increderii acordate oamenilor, numai ca din pacate s cam duce pasta din tub...(cine stie, cunoaste ;) )
n-as mai avea c sa zic...poate doar
nb si somn usor:P

Niciun comentariu: