sâmbătă, 23 august 2008

Entry for August 01, 2008


sunt dupa o sapt pliiiina d relaxare, ca sa nu zic lene, ca nu da bine :-$
acum am dezertat din tabara :-$ si daca tot am ajuns home, am zis sa pun de-un blog. am cautat sa am ingredientele, acum caut modalitatea de preparare.
"o noua lume" mi-ar placea sa s numeasca postarea asta...
am cunoscut lume noua d o vreme incoace si ma bucura fiecare pers p care o intalnesc... sau cel putin extrag io doar ce ma bucura...asa, ca sa nu ma desumflu eu prea tare d unele reactii sau atitudini din partea respectivelor pers:)
vin dupa un weekend si o saptamana cu ploi, dar si cu soare, cu calde dar si cu reci, cu perna sau fara perna:P, cu izopren si carti d citit.
weekendul fu petrecut la rasnov, in conditii d caldura maxima primita p timpul noptii, cu discutii "interesante" in timpul mesei, ca doar, oamenii doar atunci vin sa-si expuna ideile, ca noh, profita ca organismul e preocupat cu procesul de digestie si nu mai este concentrat asupra gandirii. am avut parte de 2 asa discutii, una vineri si una sambata.
saptamana fu una d relaxare, intr-o noua lume, asa cum si poza indica, un curcubeu intr-o lume mohorata si uda, inecata in profan.
acum sunt in sete de net, stau in perfuzii, injectandu-mi messenger, ca sunt in lipsa d cateva zile:P si incerc sa pun de-o postare ok, ca lumea si citeste ce scriu :-s :-$...si noh, sa nu-i dezamagim:"> ;), adica numai io ;))
cam atat...
sa caut o mel potrivita postarii:D
nu e p gustul meu intocmai, dar e sugestiva ca titlu:P
http://www.youtube.com/watch?v=ysIt7txZHCE
descoperire placuta;)
si sa auzim d f bine!
p.s.: o lume intotdeauna incepe de aici.

Niciun comentariu: