sâmbătă, 23 august 2008

Entry for June 20, 2008


du-ma fericire-n sus...
chiar vroiam sa mai scriu una alta p-aici, insa timpul nu prea mi-a permis zilele astea. dar uite ca gasesc ragaz sa mai notez una alta :-B.
ideea generala descrisa am vrut sa fie "fericirea" si de unde deriva ea si unde ne inunda.
am fost zilele trecute la opera, pentru ca de acolo a izvorat ideea mea de a scrie despre fericire. iar ideea a venit din acele cateva momente de implinire si satisfactie traite de cei de pe scena la ascultarea aplauzelor. as putea zice ca a fost o fericire ieftina, pentru o munca mult prea asidua. zic ieftina deoarece cu f putin facut de noi, spectatorii, am fericit oamenii d p scena.
nu-mi place sa merg la teatru pentru ultimele momente ale scenei...desi in aceste clipe finale sta intreaga concentrare a muncii, daruirii si a satisfactiei unei dorinte de impartasire a propriilor emotii.
am fost ieri la o piesa de teatru, fu interesanta, t amuza, dar t si punea p ganduri, si evident, am dat peste aceleasi momente d final, dulci pt unii, amare pt altii, dar ceea ce ma bucura e ca ceea ce eu pot face este f putin pentru a da o satisfactie f mare, iar ceea ce -mi creeaza o senzatie d gust amar, e ca putem fi fericiti cu f putin, dar ce mult conteaza intensitatea momentului si ce ecou are in interiorul nostru intreaga poveste spusa de diverse roluri.
m-am bucurat zilele trecute tot d lucruri marunte, dar care uite, inca s pastreaza in memoria mea: un gand, o vorba, o emotie, momente ce-mi apartin, persoane cu care nu mai vorbisem de multa vreme la tel sau p viu:), imi place sa ma fericesc cu lucruri simple, lucruri despre care spuneam intr-o postare anterioara.
ceea ce ma bucura, ca de fericit m-am fericit, este dulceata clipelor trecute si mi-s happy ca pot spune ca sunt happy, sau am fost :-/ sau poate chiar voi fi ...:-??
pana la noi ganduri sau timpi investiti in cuvinte, va salut ;)
http://www.youtube.com/watch?v=gtjBmG2XwNc
am revenit, pt ca mi-am amintit de alta melodie ce zicea d fericire:
"fericirea e-un lucru marunt
e o aripa care vibreaza
fericirea e-un lucru mic,
un pitic ce danseaza."
melodia este a celor de la tapinarii, o fredonam d numai prin clasa a 8 a, chiar incepusem sa-l stressez p floris- un pretin, cu melodia asta;))
http://www.youtube.com/watch?v=5hDWGMuH46Y

Niciun comentariu: