sâmbătă, 25 octombrie 2008

hour of darkness


am gasit un citat care mi-a placut si l-am utilizat ca status
"succesul este suma esecurilor plus inca o incercare"
din incercarea de a-i trece autorul am cautat pe unchiul google, insa nu i-am gasit autorul, in schimb am dat peste alte citate, dintre care as aminti doar unul dintre ele, al unui autor care mi-a atras atentia prin modalitatea de a se juca cu realitatea si cu imaginarul, de a da forma sentimentelor si de expune perceptia sa asupra mai multor lucruri:
"E zarva mare la piata gandurilor noastre fiindca se vand doar sentimente fara eticheta de valabilitate, multe dintre ele expirate si de aceea voi depune o plangere Destinului pentru a-l amenda pe Creatorul de moda sentimentala al acestei lumi care a produs sentimente ce se nasc si mor in desertaciune, ochi care se cauta intreaga viata fara sa se regaseasca, cuvinte care se pierd in praful clipelor duse de vantul desertaciunii, si multe alte neajunsuri ale acestei marfi cu numai de viata depozitata in conditii mizere de taraba insalubra a unei Clipe de durere, ce vrea un pret mult prea mare spre a fi cedata altei Clipe de fericire."
Sorin Cerin
si am mai gasit un citat, de fapt una din legile lui Murphy, ca tot discutam ieri implicatiile lucrului in grup, in perspectiva lui nea Mucchielli, am gasit un argument suficient pentru a darama una din cele spuse de Mucchielli, cum ca lucrul in echipa ii face pe cei mediocri sa creasca, fiind influentati de cei superiori, intelectuala ma refer.
Murphy zicea : "Cu cat mai mare este numarul celor implicati intr-un eveniment, cu atat mai putin inteligent devine fiecare dintre participanti."
:)
o zi faina si sa speram insorita ;)

si btw, titlul nu are legatura cu continutul postarii ci doar cu poza, aceasta fiind denumire ei:)

Niciun comentariu: