marți, 14 octombrie 2008

ma bucur....


ca m-am nascut atat de tarziu.... in raport cu evenimentele petrecute de-a lungul timpului in romania.
ascultam pe youtube muzica folk, pentru ca e unul din genurile mele preferate (ca ele sunt multe, dar noh:P) si am dat, din melodie in melodie, peste evenimentele din 89.
in raport cu ele pot declara ca ma bucur ca nu m-am nascut mult mai devreme de 85, adica sa fi avut in perioada aceea o varsta de 20-25 de ani, sa am dorinta si patriotism in suflet sa contribui la bunastarea tarii si sa sfarsesc intre niste scanduri, lasand in urma suflete pustiite de durere si sfasiate de dor si necaz....
ascultam diferitele melodii specifice perioadei si simteam cum se zburleste pielea pe mine la vizualizarea pozelor. pozele si melodiile evenimentului sunt vechi, mult prea cunoscute de atatia ani incoace, dar difera f mult de cum sunt percepute, ca ele au tot fost publice, dar nu exista niciodata certitudinea ca sunt percepute sau intelese macar cel putin la nivelul la care au fost traite.
evident ca odata cu trecerea timpului fiecare ne schimbam viziunile, perspectivele asupra lucrurilor si evenimentelor, deoarece dobandim mai multe informatii care ne ajuta la dezvoltarea sistemului de gandire propriu fiecarei persoane.
cam acestea au fost ingredientele pielii de gaina, garantat.
zburlitul parului vine odata cu pielea de gaina.
si ca sa revin la ideea initiala... ma bucur ca nu m-am nascut mai devreme si ca pot trai vremile astea, in care libertatea de exprimare nu este un moft, in care exista cat de cat conturata o pozitie de egalitate intre oameni, o lume in care euro creste ca nebunul si scade precum pionul, o lume in care regii stau pe tabla de sah unul langa altul....o lume in care poti citi, iti poti exprima gandurile si parerile formate in urma documentarii, cercetarii avute, o lume in care poti spune ca te poti exprima....

Niciun comentariu: