luni, 13 octombrie 2008

ce avem o viata doar....


incep cu sfarsitul......
seara asta fu cu chef de ascultat muzica...asa o si fost. cand veneam spre home, gonind dacia din dotare, mi-am amintit de o piesa ce-mi este draga mie...si nu numai cred:)
semnal m- spune-mi cine esti
cum am ajuns home, evident ca m-am infipt pe youtube la rasfoit :)
am selectat dintre piesele propuse si am dat peste
http://www.youtube.com/watch?v=FFl6CipWyMc&feature=related (compact- sa te gandesti din cand in cand la mine ( e fara subinteles :-$) )
urmatoarea amintire trezita, fu o melodie cantata la chitara de lumea cu care mai umblam cand eram mai juna:)
de la semnal m nu cunosc foarte multe piese, cred ca doar 2, insa am avut curiozitatea de a asculta si
acum urmeaza si melodia pe care o cunosteam mai bine a trupei, pe langa prima ce-o fredonam prin masina ;))
evident, curiozitatea m-o impins sa ascult si alte melodii, nu am gretzuri de fel pentru alte genuri muzicale, sau interpretari, insa am o deosebita placere sa ascult muzica veche.
din piesa-n piesa am dat peste
o sunat promitator melodia de mai sus, fapt ce o dat sansa urmatoarei melodii sa apara in playlist:)
noi combinatii au aparut la orizont
avand legatura cu nea stefan iordache, am apucat sa ascult si florin chilian
vizualizand optiunile de ascultare a diferitelor piese, am zarit iris cu melodia floare de iris, mai mult decat preferata mea :"> ....evident ca am ascultat-o...acum nu zic de cate ori :-$
deja sunt intrata pe domeniului rock-ului romanesc, prezent prin trupa iris.
imi face placere sa ascult iris, in special a melodiei mai sus amintite, dar si a altor melodii mai tinerele. imi amintesc ca ascultam iris in anul 1 de facultate, in diminetile in care ma trezeam sa merg la cursuri, in special la cursul de analiza matematica, ce tin eu minte ca era luni de la 7:30 si tinea cam 150 de minute, deoarece o ora de curs era impartita pe din doua cu nea munteanu- proful care tinea cursul de geometrie analitica...in orice caz, sa nu intru foarte in detaliu in amintirea cursurilor facute la facultate;)) si intorcandu-ma la subiectul iris, stiu ca obisnuiam sa ascult dimineata cand meream spre cursuri un album al formatiei iris, imi scapa acum numele, dar imi amintesc unele melodii: corabia cu panze.... si se pare ca doar atat :"> (voi mai lua lecitina;)) )
cum s-o spart tzava la iris, da-i ca mere si mere fain
asta e una din piesele ce erau pe cd cand meream devreme rau la scoala
sa nu uit sa aduc in discutie si duetele facute de iris cu felicia filip
(melodia asta apuc eu sa o cant, primele versuri din refren, ca restul evident ca nu le retin:">, mai am astfel de momente)
o alta melodie iris este
retin ca melodia ce am ascultat-o dupa cele mai sus prezentate, am auzit-o prima data in saptamana studentilor, in care trupa o venit si o concertat la brasov, atragandu-mi tot mai mult simpatia pentru duetele alese de formatie sa le faca in cadrul concertului

ultima melodie, dar nu cea din urma este una care mi-a captat interesul de cum am ascultat-o, drept dovada, inca o ascult, si o cam trecut multa vreme de cand am dat play prima data ( in seara asta am descoperit piesa).
este melodia cu care inchei si seara si postarea si poate starea.....
http://www.youtube.com/watch?v=Gy915sYj5HY&feature=related (iris- lacrimi de roua)

sper sa fi reusit sa construiesc cel putin o farama din starea data de atatea melodii ale trecutului.

si sa nu uit....ce avem, o viata doar....
o-ntind la somn >:)

Niciun comentariu: