duminică, 2 noiembrie 2008

ioi....tulai doooamne


am zis sa mai semnez condica de prezenta si acilea, pe blog, ca sa nu primesc reclamatii, ca nu mai scriu niik.
e nevoie de inspiratie si de o idee sau stare ca sa pot scrie.
deocamdata sunt fara idei si fara stare :)). ideea e ca sunt dupa o saptamana in care accentul de cluj mi-o stat alaturi in fiecare zi, in sensul ca am participat la un curs, in care, printre participante, erau si persoane din cluj, care au accentul specific de ardeal, amu...fu fooorte fain.
oricum io am o slabiciune pentru cluj, s-a observat din postarile anterioare, ca am fost in cluj si ca mi-a placut foarte mult acolo, ca si stare, ca si momente si ca oameni descoperiti.
noh, amu si la brasov ii fain, insa ii si mai fain cand vine lumea din cluj la cursuri acilea.
saptamana asta fu destul de plina cu socializare cu noi oameni, ca nu prea ma stiam cu lumea, si mai fu o saptamana in care am facut pe ghidul, in sensul ca le-am aratat fetelor unele obiective turistice cu care ne laudam noi, ca brasoveni.
in ciuda multiplelor treburi pe care a trebuit sa le rezolv saptamana asta si a programului impus de acest curs, nu am simtit deloc oboseala, sau stress. a fost o experienta interesanta, as putea zice chiar faina, ca sa utilizez cuvinte din ardeal.
dintre participante, sa nu le uit pe cele din galati si focsani, ca sa nu fac discriminari:).
a fost interesant intreg cursul, cu toate interventiile fiecarei persoane. una dintre cursante a recunoscut ca ea este o persoana vulcanica si ca diplomatia nu este principalul sau atu, insa modalitatea de a interveni era foooorte tare, pe mine ma binedispunea intotdeauna, fara a se considera ca luam in deradere parerea ei, nu aveam nimic de a face cu parerea ei, ci imi placea teribil modalitatea de expunere a ei.
desi o persoana vulcanica, s-a dovedit a fi sufletista, cel putin mie asa mi s-a parut. am apucat sa o surprind, placut sper, oferindu-i un puzzle pentru kinderul ce o astepta acasa, si putin zahar, sa puna pe pervaz, ca sa stie barza unde sa vina, ca povestea ca nu prea mai stie drumul barza asta domne:).
nu as vrea sa o omit din discutie pe tuuulai doooomne, care m-o incantat prin prezenta de spirit si prin modul de a vorbi, evident cu influente clujence:P.
fu o saptamana misto, mie mi-a placut, chiar am fost privilegiata, beneficiind de un transport de ciocolata de casa, de la cluj...mniami mniami.
poza, ca nu am zis nimic de ea, nu simbolizeaza ca m-or palit bucuriile, departe de mine sentimentul asta.... ci mi-o placut foarte mult poza, am descoperit-o pe un site, la al carui concurs am participat si io, insa nici o poza nu mi-o fost selectata, desi mi-ar fi placut 8->.
poza trebuie sa simbolizeze ideea de "together" si o face foarte smart.
mi-o placut fooorte tare (ca sa imprumut din accentul de cluj) si am simtit nevoia sa o fac publica pe blog, poate pe viitor o voi utiliza intr-o postare ce are ca substrat vreo bucurie de-a mea exprimata grafic si in scris.
in rest, mi se cam termina cuvintele, astept o noua saptamana, sa vad ce-mi rezerva ea :).
o zi faina si un buchet de sentimente ;)

Niciun comentariu: