duminică, 12 octombrie 2008

good mood


:)

clar e o noua stare de good mood pricinuita de niste lucruri simple, dar gustoase ....mniami mniami (pretenii stiu de ce, sau macar cei pe care i-am innebunit;)) ).
sunt dupa o iesire intre pretini, la sfarsitul careia am inceput sa-i stressez pe oameni cu ale mele dorinte culinare, care sunt simple ele de fel, dar de efect ca si gust:P.
dupa incercarile....esuate ii drept, din oras de a gasi ingredientul minune ce o pricinuit un good mood, am trecut la atac >:)
adica fraaate, direct la tinta ne-am infipt, adica la gara bre, ca tot romanul, acolo precis gaseam ingredientul cu aroma si savoare ca sa o dau in descrieri gustative si olfactive:)).....si evident ca am gasit >:) ...misiune indeplinita cu succes, pentru ca mi-am calmat papilele gustative si i-am corupt si pe oamenii de langa mine;)) :-$.
acum primesc marturisirile de cadere in ispita gustului ;))
dap....good mood-ul continua si sper sa fie cuprinzator si acaparator >:) >:) >:).

cam atat de good mood, sper sa fie transmisibila starea :)
sa auzim de fooorte bine!

Niciun comentariu: