joi, 9 octombrie 2008

ascultand radio...intr-o seara tarzie


ma gandeam eu ca daca tot ascult radio, sa pun de-un mic colaj muzical intr-o postare acilea pe blog.
asa ca....prima melodie ascultata este dalida- paroles paroles, in care zice de bombone et chocolat
a doua melodie e neidentificata, precum eroii cazuti in lupta. extras din cantec: i don't know hoooooow si mai zice : i look at your face, clar e neidentificata piesa, io una nu o cunosc:">
melodia cu reclama pt radio
s pare ca nici urmatoare mel nu o recunosc, cred ca am inceput sa ma ramolesc in materie muzicala...zice ceva cu aruba, jamaica, i wanna take u to cocoland ;))

cred ca ma las de meserie, ca incep sa nu mai recunosc piesele :"> :"> :">.
stiiiiu melodia --> sade- smooth operator....

jingle
nights in white satin, p refren zice: and i love you. yess i love u, i looooove uuuuu.

jingle
i thought your mine, i walk the line

iarasi jingle :((...cred ca e prea tarziu si d aia baga atata jingle-raie:)
blue eyes- nea elton john, ca tot aveam o postare cu blue eyes;))

in timp ce ma delectez cu muzica veche, mai trag si o discutie pe mess, si chiar admiteam ca ma bucur ca sunt ceva bizi in vremea asta, ca nu am timp sa gandesc, pentru ca am ajuns la concluzia ca gandurile ranesc si ca nu fac bine....dar nu am eu asa ceva...cel putin acum;))

carly simons- you're so vain
tom jones- it's good to touch the green green gras of home
urmatorul cica zice papacito :)

ma gandesc ca ar tb sa scriu si ceva inteligent, sau macar sa dea impresia ca e inteligent, nu de alta dar probabil lumea nu are chef sa auda piesele pe care eu le ascult acum pi radio :)

nush ce sa zic inteligent, ci ca-mi tb un manunchi de betze sa le folosesc eu, ca mai am nevoie di cand in cand ;)) ca am la mancarimi...ptiiiiuuuu leleu:)

acum sunt in timpul fara mancarimi, deci e ok deocamdata.

incerc sa nu scriu every day acilea, ca nu vreau sa fac blogul sa devina un jurnal, ca si perioada de a scrie in el, nu ca si modalitate de expunere, ca evident lucrurile personale, raman asa, nu le fac publice chiar pe fatza:), poate doar prezint bucati de puzzle, iar cine e amator de a rezolva astfel de jocuri, sa puna piesele cum trebe pentru a afla solutia jocului.

uite ca e si nea falco cu jeanny si queen :->

cred ca o las asa, ca si-asa am inceput sa scriu la poastarea asta de vreo 2 ore si tot n-a iesit ceva mirobolant, cred ca nici nu vrea sa iasa...ca lipseste cu desavarsire mood-ul si cheful de a povesti.


sa auzim si de bine, ca incep sa ma plictisesc de ce aud :(
sanatate ca o venit gripa peste lume.
seara faina si zi placuta










paroles paroles- dalida

Niciun comentariu: