marți, 7 octombrie 2008

:-?


sunt dupa niste sesiuni scurte si dese de brainstorming in care incercam (impreuna cu 2 pretini) sa gasim o idee artistica pentru a evidentia termenul de "impreuna" si tot brainstorminguiam d zor, gandindu-ma incolo si incoace ca ce am putea face sa fie deosebit si apreciat, coroborat cu ale mele, ca am destule prin cap;)).
stiu ca am scris ca-mi recomand sa iau lecitina, ca incep sa uit...ii drept, ca exemplu clar, am intrat pe mess sa vb cu o persoana si m-am luat cu alte treburi si am uitat:">.
batranetea e d vina....
referitor la partea cu lecitina, ca este un supliment alimentar care te face sa tii minte, asa se spune, insa, dupa toate sesiunile d brainstorming la care am participat, si poate de acolo mi s trage;)), am zis eu ca daca exista lecitina pentru a te face sa retii mai usor....oare ce ar fi, ca sa te faca sa uiti?
as vrea si eu 2 cutii va rog:))
daca aveti raspuns la intrebarea mea, pls p private dati-mi si mie de stire, poate sunt chestii la care nu m-am gandit, tot preocupata cu idei rebele despre cum sa evidentiezi artistic conceptul de "impreuna".
ma intorc la ale mele, iar daca mai am idei cretze, promit sa le plantez pe blog.
pana atunci va las in compania lui nea everlast, o melodie care mi-a placut f mult cand a aparut; si acum imi place, tocmai de aia o recomand;)
spor si sa auzim de foarte bine!

Niciun comentariu: