vineri, 1 mai 2009

Ochi umezi


Simt nevoia sa inghet starea pe care o am, intr-o astfel de postare.
Ma redescopar in fiecare zi, nu e ceva necunoscut pentru nimeni, ca probabil asta se intampla in cazul fiecaruia, insa cu atat mai mult aceasta redescoperire aduce zambete de bucurie, ochi umezi de fericire, si starea aia de good mood ce te cuprinde pe interior, sentimentul ala ca nu e gol pe interior, ci ca e pliiiiiiiiiiiiiin.
Asa mi-a fost dat sa traiesc in ultima vreme....motivul ochilor umezi este dat de o bucurie mica pentru altii, insemnata pentru mine.
De ceva vreme tot ma trage inima sa cumpar diferite lucruri: forme pentru ghips, creioane, tot felul de lucruri din aria asta.
Ai mei m-au fericit cand, intorsi acasa dintr-o excursie, mi-au adus o cutie de creioane cerate.... :"> ...fusei f happy.
Starea s-a reactivat aseara, cand un pretin mi-o dat vestea ca mi-o adus 2 cutii de creioane cerate din excursia in care a fost impreuna cu alti prieteni.
Happy Happy Happy Happy :D :D :D :D :D
Acestea sunt cuvintele ce au putut caracteriza sentimentul trait si ochii umezi...... de fericire.
Ca urare de sfarsit de postare.....
O zi faina, o evadare in lumea interioara, un zambet larg de fericire si daca e nevoie....ochi umezi.
(Daca vesel se traieste)

Niciun comentariu: