marți, 12 mai 2009

intrunesc sau nu punctul 5 din lista mea :-/

Aceasta este o postare scrisa pe telefon, la o nunta--> nu e foarte lunga :P.
Ma simt ca extrasa din lumea mea. Sunt in Bistrita la o nunta, nu-l cunosc decat pe mire si nici pe el prea bine. Sunt oameni care-mi plac foarte mult, desi n-am schimbat nici macar o vorba cu ei, sunt placuti, au ceva al lor care-i face sa fie cu lipici, mirele nu o glumit cand mi-o zis ca ma cazeaza la muzeu, desi io vedeam ca discutia ii la misto, nu mai am mult timp si ma voi convinge singura ca asa este.

Acum o inceput partea cu dansul , cea pe care o indragesc de-a dreptul...
Mi-am dat seama....inca de ieri seara, ca mi s-a pus dor si drag de o persoana cu care nu am mai vorbit de ceva vreme si careia ii port unele bucurii...infranate si nerecunoscute.

Am facut o pauza de o hora rapida, asa ca de incalzire. Mi-ar fi placut sa vorbesc cu cineva din Brasov, ca sa micsorez distanta de casa, insa nu mi-a raspuns la telefon :(.

Revin cu alte impresii.

Alte impresii spun cam asa: "haide, haide hai, fi cu tupeu nevasta". Cred ca la nivelul acesta am ramas olecutza in urma, nestiind, cu rushine in glas admitand, melodia ce zice pe refren(oleaca sa-mi caut fitzuica pe tel): "vrea gagica mea la mare ca e alba pe picioare".....eeeeh?
Recunosc ca acilea nu am stiut raspunsul, nici macar intrebarea nu am intuit-o.

Later edit:
A venit ora la care trageam pe dreapta.
Si da....chiar ne-a cazat omul la muzeu, cu joc si ritm in maxilar si mandibula, ne-am indreptat spre muzeu, cu ganduri si sperante ca printre ce-o fi acolo expus, au oamenii si paturi, avand un frigalau de numai in oscioarele mele ce se plimbau prin Sangeorz Bai.
Ne-am cazat la muzeu....suuuper misto, adica foarte fain, ca cica mi-am propus sa renunt la unele ticuri verbale pe care le-am insusit in trecut. Am avut o camera misto, cu caldura, cu apa fierbinte, cu asternuturi moi si calduroase, cu bun gust si cu o atmosfera foarte placuta.
A fost foarte misto cazarea noastra, mult mai placuta decat cea de la hotel si evident mult mai apreciata.
De dimineata am vizitat si muzeul, deoarece casa in care am fost cazati, era de fapt o casa in care stateau artistii ce creau diferite opere artistice.

Foarte misto si muzeul, daca aveti timp, sau mai ales drum, prin Bistrita-Nasaud, si puteti trece prin Sangeorz Bai, va invit sa vizitati Muzeul de Arta Comparata. Veti avea bucuria sa descoperiti bun gust, creativitate, lucruri inedite, neasteptate sau chiar negandite.

Opera pe care am apucat sa o fotografiez si sa o postez, este realizata de Daniela Fainis si se numeste Amintire I.

Poate in urmatoarele postari voi mai publica din pozele realizate in interiorul muzeului, pana atunci va urez un weekend beeeeeee ton :).

PS: uneori chiar sunt asa...ca la punctul 5 ;))

Un comentariu:

viteok spunea...

Unde e punctul 5? Vreau sa-l vad si eu.