luni, 25 mai 2009

Everybody hurts...sometimes


M-o cam cuprins melodia asta in ultimele zile.
La inceput mi-a placut foarte mult, inca imi place, insa starea s-o schimbat.
Dap....cu totii avem momente in care simtim durere, suferinta, stari naspa sau lipsa totala de chef, o stare letargica in care ne scaldam uneori si in care vrem sa fim uitati de cei din jur, o semiizolare de ceea ce reprezinta zi cu zi.
Revenind la melodie, mi-am reamintit de ea cand am vazut o persoana ce incepuse sa planga, nu un plans isteric, ci unul inabusit, care m-a impresionat, iar eu nu sunt o persoana usor impresionabila, dar uite ce face viata din om. Atunci mi-am dat seama, prin acel gest, cat inseamna unele persoane in ochii celorlalti, ca pot naste lacrimi unele momente trecute si ca pot fi aducatoare de zambete triste dupa aceea.
In orice caz, cum probabil nu ne place sa recunoastem, insa suferinta nu ne ocoleste, dar ne dorim sa nu se opreasca prea mult asupra noastra si sa gasim puterea de a trece peste.
O zi faina .....
(The Corrs- Everybody hurts)

Niciun comentariu: