miercuri, 17 decembrie 2008

promisiuni..:-<


Pentru ca e super oferta: 3 postari intr-o zi :).
Nu mi-am propus sa uimesc prin debitul avut in scriere, ci doar sa recuperez ....ca ramasei in urma si simteam nevoia sa le exprim, nu as fi putut sa trec peste.
Cred ca ar trebui sa tin socoteala promisiunilor facute si neindeplinite, nu de mine, ca io ma chinui sa mi le tin...:-<
Mica socoteala din poza este doar pentru un weekend facuta....din pacate anul e format din muuulte weekenduri, insa numai acum am simtit nevoia sa-mi exprim dezaprobul fatza de promisiunile netinute.
In speranta unor promisiuni indeplinite din partea persoanelor cunoscute si nu a celor mai putin cunoscute de mine, care ma uimesc ...in bine....ceea ce ma suuper incanta:).
Am descoperit oameni noi, doritori sa se implice si sa ajute.
Acum dorim sa aducem bucuria sarbatorilor de iarna celor din centrul de batrani din Sacele. Suntem mai multe persoane deschise sa facem aceasta activitate de colindat, indiferent de tonalitatea vocii, de faptul ca suntem sau nu afoni, singura dorinta ce ne alimenteaza entuziasmul acestei activitati este bucuria ce-o vom sadi in sufletul celor vizitati, si o vom culege din ochii lor.
Sper ca cel putin entuziasmul nostru sa schimbe ceva, sa aduca un zambet, cel putin 8->.
Celor interesati, le prezint in mare detaliile, urmand sa dau detaliile celor care prezinta cel putin o dorinta asemanatoare cu a noastra.
Noi ne-am decis ca duminica, 21.12.2008 sa mergem sa-i colindam pe batranii din centrul de batrani din Sacele. Cei interesati sunt asteptati cu sufletul deschis si cu mult entuziasm.
Si ca sa o dau si in auditive, ca am tot scris si am implicat vizualul aici, voi pune link catre o melodie care mi-a incantat intreaga zi, si cred ca vor mai urma zile de acest fel :).
O zi faina iti doresc sa ai! ;)

Un comentariu:

Mihail Musat spunea...

Scuze ca ma aflu si eu pe lista celor care nu s-au tinut de promisiuni. Ma revansez eu cumva >:D<