miercuri, 17 septembrie 2008

"I wanna cry...."




melodia imi este foarte draga, o tin minte de cum o aparut pe tv, e cantata de jarabe de palo impreuna cu chrissie hynde, solista trupei the pretenders. tin minte ca o cautasem atunci pe youtube si pe strong dc, insa fara succes.
melodia am auzit-o la bucuresti, unde ascultam pi viu smart fm 8->, zic pe viu, ca acesta nu emite si in restul tarii, doar in bucuresti. faptul ca am apucat sa ascult melodia fara sa stau la calculator ascultand radio, este una dintre bucuriile mele din ultima perioada.
de cand n-am mai scris p-acilea au mai fost si alte bucurii la orizont, dar si alte intamplari care au avut grija sa puna echilibrul in balanta happiness-ului meu.
melodia exprima f bine unele momente pe care cred ca fiecare le-o simtit in felul sau.
dap....sometimes i wanna cry fara vreun motiv anume (mentionez ca nu sufar de labilitate psihica:P, sau cel putin nu s-a descoperit inca sa fi suferind ;)) ). ma gandesc ca suma elementelor ce mi se intampla zilnic, reprezinta un motiv care ma indreptateste sa am si astfel de stari.
din ce mi s-o mai intamplat in ultima vreme ar fi faptul ca...
in drumul spre casa, citisem niste chestii misto, pe care nu-mi propun sa le scriu acum, insa precis le voi scrie cand imi va mai trece sentimentul de lene ce s-o instalat in mine odata cu venirea ploii.
se pare ca nu intotdeauna reusesc sa fac ceea ce-mi propun :">
mi-am propus sa nu mai zic "auci" atunci cand "cad" sau cand "ma lovesc", sa vedem cat ma tine ;)).
melodia asta se potriveste de multe ori unor situatii, ma bucur ca am auzit melodia si ca am avut memorie sa tin minte sa o caut :P
ca si poza am vrut sa pun o poza facuta din tren, de pe geamul de pe hol, unde, in compartimentul dintre geamul ce compune fereastra era apa, si atat am stat la panda sa fac poza apei dinauntru, cand se serpuieste la franare, dar uitandu-ma pe poze, n-am prea reusit :(. imi pusesem sperante mari ca la oprirea trenului in gara din brasov, sa apuc sa fac pozele dorite, insa s-o grabit lumea sa ma zoreasca de pe hol pentru a cobori in gara :(...eh poate cu alta ocazie:).
poate sambata am aceeasi sansa, ca tot cu acceleratul mi-am propus sa calatoresc >:).

cred ca mai am o chestie ce mi-am propus-o...sa nu mai incerc sa deslusesc misterele lumii, care oricum nu se doresc a fi descifrate si sa abandonez sapaturile efectuate pana acum.

dupa cum vad eu ca am tot scris aici, cred ca ar tb sa pun de-o lista cu propunerile pe care le am la adresa mea, cu ce doresc eu sa realizez in urmatoarea perioada :-?

cred ca e momentul sa zic: " capul sus, privirea inainte" si cred ca asta voi si spune:)
pana nu incep cu alta chestie ce mi-o propun, transmit salutari de bine si de sanatate (pasarilor cum ar fi completat cineva;)) )

Niciun comentariu: