marți, 23 septembrie 2008

hug....:)



sunt in cluj...8-> ma bucur din plin de momentele pe care le traiesc...o vacanta misto...cel putin asa e acum:)

acum profit de laptopul si netul oamenilor :-$.

vroiam sa scriu de mai mult timp pe blog insa nu am avut mijloacele necesare pentru a-mi implini dorinta:).

acum sunt dupa un bozzo/boltz/bontz ca suntem din mai multe regiuni ale tarii si noh peste tot e alta denumire, dar aceeasi regula:) am scapat usor la partea de bozzo, insa m-or prins oamenii la jocul "ce ai lua pe o insula cu tine" bine ca m-am prins....dar dupa ce mi-am recunoscut evident aparatul digestiv prin toate componentele lui:).

acum se desluseste faza acestui joc, dupa multi draci si enervari:).

in orice caz, vroiam sa scriu de mult timp pe blog, ca aveam o idee pe care doream sa o exprim de mai mult timp:).

ideea pe care doream sa o exprim este de "hug". un cuvant descoperit si nu prin ceea ce e cuvantul in dex, ci prin ceea ce s simte cand se transmite prin acest gest.

imi amintesc cu placere de prima imbratisare simtita deplin, se intamplase intr-un parc in brasov, cu un vechi prieten cu care nu ma intalnisem de ceva vreme... fu fara rasuflare acea imbratisare...am simtit-o din plin si mi-o placut f mult, asta s-o intamplat prin clasa a 9a ...deci cam acum multi ani inainte ...:)

cea de-a 2 a imbratisare simtita din plin, electrizanta chiar ...am simtit-o tot in brasov, insa intr-un tren :) cu o pers ce imi este foarte draga mie. cel putin asa o ramas pt mine (scuze, am prins accent di cluj)

mai aveam un hug p care l-am resimtit si care mi-o ramas, dar s pare ca mi-o ramas in uitare chiar:P

stiu ca atunci cand mi-am propus sa scriu postarea asta in blog aveam in minte f bine intiparite 3 hug-uri ce mi-au ramas intiparite in memorie, acum imi e destul de greu sa-mi reamintesc ultimul hug resimtit al nivelulul tuturor receptorilor mei.
ziceam ca am fost sau cel putin am scris in ultima postare care nu s-a salvat din pacate:(...poate asa fu sa fie, sau de fapt fu cablul de net scos din priza :(
am fost la un concert la biserica reformata din cluj unde or cantat oamenii la diferite instrumente ... care mi-or plicat pe corazon suuuper.
am prins un good mood pe care am dorit sa-l share-uiesc cu lumea, ceea ce am si facut :).
dupa c mi-am facut refill-ul d happiness cu acest concert, am iesit la o praji in cluj....suuuper praji. norocul meu fu ca am iesit 4 pers si ca fiecare ne-om luat praji diferite...asa ca am putut sa experimentam 4 tipuri d praji (mniamui mniami) suuuper praji in cluuuj( ca amu oi prins accent di cluj si noh fiecare vocala ii prelungita putin:P )
in orice caz, dupa asa un good mood, am simtit nevoia sa exprim si celorlalti ceea ce am simtit eu aici, in cluj, cu lumea pe care am cunoscut-o, cu cei pe care i-am cunoscut inainte si pe care am placerea sa-i redescopar mereu... suuuper misto senzatia asta de redescoperire.
as dori sa-mi amintesc ce am scris inainte de a iesi cablul de net din priza pentru o mai mare exactitate a celor transmise.
ideea e ca e un suuper good mood pe care l-am share-uit si care mi-ar placea sa -l shareuiesc in continuare.
cred ca am apucat sa spun in postarea anterioara ca sunt beneficiara unei arcade sparte, pentru ca am avut o divergenta cu un geam pe trenul spre cluj, pe vremea cand trenul era pe peron in brasov.
in orice caz, cred ca lumea cunoscuta, cea intalnita, redescoperita fu un pret suficient de bun platit pt durerea si vineteala pe care o port in jurul ochiului stang.
in orice caz, pana acum am un sentiment de implinire in suflet pe care sa-l transmit si celor ce -si pierd vremea citind aceasta postare, scrisa tocmai din cluj ;)
good moood....
sper sa va cuprinda acest sentiment si sa auzim de fooorte bine (noh, am zis ca am prins accent di cluj :P )
sa auzim de fooorte bine!
o zi faina si un zambet sa cuprinda pi interior

later edit:

mi-am amintit de cea de-a 3 a imbratisare pe care o omisesem in postarea de mai sus.
nu a fost una electrizanta precum fu cea anterior descrisa ci una care mi-a adus linistea si calmul, deoarece in acele momente eram f stressata:D, nu de alta dar imi batea licenta in usa, iar experienta celor intrati inaintea mea, in prima zi, m-a cam nelinistit rau de tot.
insa am avut norocul sa beneficiez de astfel de momente, linistitoare si datatoare de incredere pentru ceea ce urma sa se intample a 2 a zi.

nu vroiam sa omit din cauze de memorie cea de-a 3 a imbratisare si de aceea am revenit prin editarea postarii acesteia.

un zambet cald si o imbratisare tandra!
sa auzim de foarte bine!

Niciun comentariu: