sâmbătă, 27 septembrie 2008

eeeeh...:)


am ajuns acasa, sunt in brasov, este o zi destul de innorata, parca ar vrea sa ploua, dar se mai tine inca vremea:).
in primul rand....cred ca trebe sa-mi cumpar lecitina ;)) pentru ca am deschis pagina sa scriu, insa nu mai stiu pe ce subiect ma oprisem :"> .
in orice caz, este tot o stare de good mood. stau cu treaba in fatza calcului( ca trebe sa recuperez chiulul avut;)) ) si ascult muzica.
nu orice fel de muzica, ci una pe care am descoperit-o in cluj, intr-o ceainarie care mi-a ramas in corazon cu totul.
atat de mult mi-a placut atmosfera de acolo, si nu pentru ca erau clientii descaltati:P, ci pentru ca era un loc pe care-l descopeream putin cate putin.
acolo am zabovit pentru un ceai, initial trebuia sa ne inscriem in 10-20 de min pentru a ne satisface curiozitatea in privinta ceaiului japonez, deoarece aceasta ceainarie era cu specific japonez. cele cateva minute s-au transformat intr-o ora si ;)) fiindca ne-am intins la discutii, copilul din mine intreba de tot : "aia ce e", "dar aia" si tot asa ;)).
mi-ar placea ca ceea ce am simtit eu in cluj in acea ceainarie sa import in brasov, sa fie mai multe persoane cel putin la fel de happy de cum am fost eu cand am descoperit acel loc.
mi-a ramas gandul rau de tot in ceainarie, si fundalul sonor fu tot in japoneza, numai ca pe acesta l-am prelungit si in brasov, deoarece de cand sunt home si de cand am muzica japoneza (adica de aseara ;)) ) numai asta ascult :">.
stampila clar pi corazon mi s-o pus dar noh....supravietuiesc:P.
important e ca as dori sa aduc acest spirit in brasov, om vedea cat de realizabil este:).
o zi faina si plina de good mood sa aveti!

Niciun comentariu: