vineri, 5 septembrie 2008

good mood:D


e o atmosfera de good mood ce m-o cuprins, ascultand muzica...mai slow, mai agitata...imp e ca sunt beneficiara unui astfel de moment, cand pot zice ca sufar de un good mood, pe care sper sa-l transform in ceva contagios >:).
din melodie in melodie, din discutie in discutie, din vorba in vorba, am redescoperit melodii pe care le indrageam cu adevarat inainte. le indragesc si acum, tot cu adevarat, dar una e mireasma trecutului de care-mi amintesc si una e adevarata simtire pe care am avut-o atunci cand am descoperit melodiile.
noroc ca revine amintirea si ne leaga prezentul de trecut, noroc ma refer la partea pozitiva, nicidecum la cea negativa, de emo :)
ca sa nu las lumea in suspans cu melodiile ascultate, le voi pune acilea ca si link p youtube.
prima melodie reamintita fu dintr-o discutie ;;), ce a dat nastere la o impartasire de pareri referitoare la melodiile preferate, cu tot cu shimb p schimb:P
prima melodie a fost endless zone- pleaca
a fost urmata de un schimb de melodii
inainte de schimb ascultam the rasmus- sail away
http://www.youtube.com/watch?v=eSxrz_CFY4g&feature=related
dupa un alt schimb de pareri si impresii, mi-am reamintit de o piesa draga mie, prin linia melodica deoarece la nivel de perceptie a versurilor stau prost rau:D
spre momentul actual de good mood si-au adus contributia si unele piese: in franceza si in romana.
cea in franceza, pe care obisnuiam sa o ascult pe repeat in trecut:
cea in romana, desi cu tenta trista, mie imi place f mult pentru ca e linistita si da o stare de calm si echilibru, desi clar nu stiu exact ce vor versurile de la viata mea.
pasarea colibri- scrisoare de bun ramas
nu sunt genul care sa fie atenta la versuri cand asculta o mel, e suficient sa-mi transmita starea aia de good mood si atunci inseamna ca mel respectiva s-o lichit di corazonul meu.
sa nu o lalai eu prea mult p-acilea, sper ca starea mea, desi trecatoare, sa va molipseasca si sa va cuprinda!
spor ;)

Niciun comentariu: