duminică, 23 noiembrie 2008

astern o amintire...un gand...o traire


aveam mail-uri de citit si mi-e asa o lene, de fapt nu am chef, putere sa le citesc si am preferat sa scriu.

io sunt intr-o continua framantare de mai multa vreme. nu pot zice o luna, juma de an sau un an... ci de ceva vreme, ca uneori e vorba chiar de mai bine de 1 an.

partea cu timpul e relativa, nu o pot defini si nu pot incadra in coordonate precise ceea ce se intampla.

azi m-am trezit cu un chef sa ascult laura pausini, nu pentru ca m-o palit vreo bucurie, ci pentru ca asa am avut mood-ul. evident ca mi se intampla, iarasi:">, sa nu stiu ce canta omul acolo, ca pe mine ma ia valul muzicii si-mi pierd atentia de la versuri.

ca sa spun ca inteleg si eu ceva, am trecut la citit versurile, ca deh, macar sa nu fiu pe dinafara complet:).

cam tarziu, dar m-am minunat de versurile melodiei strani amori, in care gaseam asemanari mai mult sau mai putin aratate, puse la vedere de moi, evident >:).

nu-i oglinda, ca noh, dar totusi....sunt elemente identificate :-B.


azi fu o zi racoroasa (brrrrr). m-am trezit cu gandul de a mere la scoala (s-a manifestat gandul asta, nu m-am putut lepada de el:P), si de cand s-a deschis dealul, sunt asa happy ca pot ajunge de acasa in centru in 5 min, cu masina evident:).

si-mi facusem planul ca tiganul, ca lasa ca plec de acasa pe la 9:15 ca pana la si juma sa si gasesc loc de parcare. ete cucu, nu mi-o iesit:), datorita minunatei ninsori :D.

io cum nu ma uit la tv, decat in cazuri f rare si atunci ma uit la chestii interesante, de pe discovery sau ascult muzica, evident ca nu am stiut ca se impute treaba si ca dau fulgii peste noi, deci...nu aveam de unde stii ca tb sa ma trezesc mai repede ca sa ajung sa-mi fac treburile si sa merg si la scoala.

paaar paaar, mai cu 20 km/h, mai cu 30 (cand ma tupeizam:P) am ajuns cu ghine la scoala #:-s.

zi de scoala, nu prea am ce povesti despre ea.

chiar cand am ajuns la scoala am primit un sms din partea unei persoane care, mereu ma uimeste prin ceva: initial prin maturitatea ei, prin modul de gandire, prin expunerea faptelor, prin problemele pe care le ridica.... ce mai, un om smart :).

mentionez ca persoana ii din cluj, venita in brasov, pe shustache, cel putin fatza de mine.

un big smile pt ziua de azi :).

bucuria mea de azi vine si din descoperirea unui magazin cu chestii utilizate la decorare, unele sunt scumpe, altele mai ieftine, dar se echilibreaza.

vreau sa zic ca dupa ce am avut big smile-ul de care ziceam mai sus, dat de reintalnirea cu aceasta persoana, mi-am indreptat pasii, cam departati ii drept:P, spre masina, ca sa indrept spre home, ca io eram echipata cam prea subtire pentru frigalaul ce o venit peste mine:D.

nici eu nu m-am echipat f tare pentru ca am considerat ca ziua o petrec prin incaperi si masina, deci nu as avea unde sa ma congelez.

chiar ma gandeam... ca daca dadea frigalaul asta peste mine, fix acum o saptamana, cand eram la galati, unde io aveam in bagaj o carca de tricouri si mult prea putine, ca sa nu zic deloc:D haine groase, ce faceam? puneam de-o cerseala, nush ce, dar nu am vedeam prea bine, mai ales ca nu aveam ghete sau cizme la mine, doar adidasi, care in astfel de fleoscarii rezistau clar....5 minute:).

ziceam ca ma taram spre masina, ca mi-era cam frig, luasem apa la bord si nu eram chiar in calduri, nici macar in temperaturi normale. am descoperit pe drum un magazin cu obiecte utilizate in decoratiuni, colaje si ce-o mai fi, in orice caz, multe chestii colorate 8->.

evident ca am intrat, ca eram curioasa foc:D, de fapt pe mine ma atrag chestiile astea, nush de ce, dar am o placere enorma sa vad ce este in domeniu, ce as putea face eu si alte chestii de genul asta.

cred ca p la 16:35 am intrat in magazim, poate si 40 si cum eram eu absorbita de tot ce descoperisem p-acolo, vine o tanti si-mi da proasta veste ca se inchide magazinul in 5 minute. eram deja in pana de timp, incercam sa cuprind cu ochii tot ce era p-acolo, sa iau ceva, ca sa nu fiu naspa, ca am stat si m-am benoclat juma de ora si nu am cumparat niik, sa fie totusi ceva ce pot darui si sa fie alegerea rapida, adica nu ma puteam intinde la ganduri si ratiuni bre, niiik. am luat niste chestii in graba, io tot cu ochii prin magazin, ca sa profit de ultimele clipe :"> .

speram sa fac ceva, dar asa o lipsa de chef am avut spre seara...ca m-am plantat la tv, ca sa mananc evident, sa nu stau cuc in timp ce halesc. si uite asa am petrecut cateva ore pe tv. mi-e rusine cu mine :"> insa m-am uitat la emisiuni interesante (nu politice ca am hepatita de subiectul asta) si am ascultat muzica (previzibil ;)) ).

stau si ma gandesc ca ce finutz m-am departat de la subiectul initial, deja incep sa ma pacalesc si pe mine cu trecerea asta :).

am un frig in mine, ptiiiiu, cred ca si raceala va pune stapanire pe mine....exact ce-mi lipsea:).

tot ascult melodia si cred ca ma afund, sau ma infund :)) in ganduri.

ce happy mi-s ca am avut sansa sa cunosc unele persoane in viata mea, sper sa mai am astfel de sanse, oameni smart care te bucura cu prezenta lor, cu vorbele lor, de alinare, de intelepciune, de trezire pentru mine:).

din punctul asta de vedere mi-s happy

uite domne cum vine fericirea asta din lucruri simple....8->.

vroiam sa ma chinui sa zic ceva inteligent in postarea asta, cred ca cu gandul asta am inceput sa scriu, dar m-a parasit ultima dunga de inteligenta se pare ;)).


mai am ceva de zis, cu care nu sunt f mandra :"> :"> :">.

io sunt omul care daca nu vede cu ochii lui, nu crede, sau daca nu incearca, nu poate stii ca nu merge. asa am si facut in incercarea de a veni acasa peste deal.

am urcat, nu cu trabi....ci cu dacia dealul, si pe la jumate- partea dinspre centru, nu mai vroia sa urce, ca patinau rotile.....ups.....de urcat nu mai putea sa urce, de intors e imposibil pe deal, asa ca singura solutie fu sa ma tarasc la vale.....si asa am coborat dealul, cu spatele, in conditii de iarna evident....#-o. creier cred ca n-am avut atunci cand am zis ca sa urc dealul, dar am zis ca sa incerc, ca nu am ce pati daca incerc si ca nu stiu daca nu incerc :).

evident ca am coborat tot dealul cu spatele, sa nu spun ca mi-o patinat cam pe unde incep casele cand se urca dobrogeanu gherea dinspre centru, ptiiiiiiu ....pierdusem controlul, norocul fu ca nu erau masini parcate, ca una precis o mototoleam #-o. am tras pe-o parte sa coboare masinile care veneau din fatza, norocul meu fu ca din spate nu venea nimeni #:-s

am coborat cu ghine #:-s. promit sa ma potolesc pe viitor in a face astfel de incercari :">

cred ca io am o pb: incerc cand nu trebe incercat si nu incerc atunci cand trebe incercat, acilea nu reusesc nicicum sa ma sincronizez, sunt contra timp total:). spun asta pentru ca intr-o situatie mi s-a spus ca am renuntat prea usorm ca nu am incercat si stau si ma gandesc daca io chiar tb sa incerc sau daca am facut bine ca am lasat faza asa cum o picat....poate nu voi sti asta niciodata :-??. voi cam ramane cu un semn de intrebare, pe langa celelalte acumulate in timp si pe care le port in saculetz, in spinare:).

mi-am amintit o propozitie citita in italia, de fapt tradusa :P, dar io m-am chinuit sa o citesc si sa o inteleg direct din italiana, dar daca am primit traducerea, de ce sa ne mai obosim:), in general zic:).

zicatoarea, care este, spunea cam asa: "girafa are inima departe de creier. s-a indragostit ieri si inca nu o stie"....cred ca asa girafa sunt uneori :)).

nu ma impacientez, ca nu cred ca sunt unicata, ca si exemplar de genul asta, mai sunt oameni ca mine, deci inca nu cred ca e o pb:).

ma tirez, ar cam tb sa inchei, ca o trecut asa repede timpul, deja e 1:30 si noh, tb sa bag nani.


inainte de a taia firull gandirii printr-un somn, mai vreau sa spun ceva, ca acum ascultam o melodie laura pausini cu andrea bocelli....mi-am amintit si nush daca am scris, ca la batranetea mea precis am uitat sa spun.

in a 2 a zi de roma, am prins un concert tinut de andrea bocelli, in piazza del popolo....omg, a fost suuuper incarcatura de good mood. imi paruse rau ca am prins doar ultimele 3 sau 4 piese din concert, dar oricum a fost coplesitor si minunat ca emotie, de fapt ca momente de pastrat in cutia amintirilor. cred ca sentimentul de umplere de caldura e asemenator cu emotia simtita cand te tii de mana cu cineva, cand realizezi legatura ce exista, cand simti ceea ce simte si el, acum pentru cititorii de gen masculin pot face modificarea din "el" in "ea" :).

a fost suuuper 8->.

voi incheia mult prea lungile mele palavrageli cu o melodie cantata de nea bocelli


o zi faina si un zambet larg :)

Niciun comentariu: