vineri, 21 noiembrie 2008

eu cred in fericire.....oare:-/....cel putin...sper [-o<


m-am infipt io la calc, de abia venita de la scoala, cu foame-n matz dar cu lene-n dos :">, sa caut niste articole pt scoala evident :).

trebe sa facem o cercetare pe domeniul de formare, ca noi asa iesim de la masterul asta, formatori de formatori, suna foarte beton, dar pana acolo mai e:D... asa ca am zis sa profit pana nu uit, sa intru pe site-urile recomandata de profa sa ma documentez, ca maine trebe sa pun de niste ipoteze pe care vom cladi cercetarea, ca vom lucra in echipa.

noh, evident ca daca intru pe net, trebe sa ascult muzica, altfel nu prea pot:">.

initial am intrat pe-un blog, am citit eu una alta p-acolo si am ramas :

adica nu am inteles mai nimic si m-am gandit, oare asa se intampla si cu cei care citesc pe blogul unde io scriu?:-s

blogul ce-l citisem avea niste franturi dintr-o opera literara, ca altfel nu vad logica celor spuse si nici epitetele insiruite colo nu aveau sens, cel putin in mintea mea, dar m-am stressat pentru o clipa.

sper sa nu raman blocata ;)).


in incercarea mea sa ascult muzica, evident de pe youtube, ca mi-e mult mai usor, am zis sa caut o melodie ce am auzit-o ieri cred, cand am deschis tv-ul (se intampla rar) si care m-a pus pe ganduri, adica era de emotiune piesa.

se numea 3 secunde, o canta ana maria. nu m-a incantat ca o canta nush cine sau altcineva, ci versurile si clipul. acum nu-mi amintesc exact ce zicea :"> insa stiu ca a avut un impact asupra mea clipul si melodia si am incercat sa dau pe youtube de melodie, insa fara reusita.:-<.... poate ca-i prea devreme si noh.

anyway, am dat-o-n muzici romanesti di pi niet, asa ca am ajuns sa ascult si melodia


si tot ma gandeam io acilea in timp ce scriam, ca bre...nu mi-e frica, nush daca ma doare, sau daca ar tb sa ma doara ceva....

bine....daca stau sa ma gandesc, gasesc eu ceva, precis >:). insa-mi tin gandurile in hamuri, sa nu o ia cotita si sa o dau pe dureri articulare sau de alt tip:).

imi place f mult vocea puternica, cred ca daca eram in sala, mi se zburlea pleata pi mini bre de emotiune, de la cantare pricinuita.


revin sa intaresc ideea ca nu mi-e frica, nici de ce zice tanti acolo de niik de fapt, doar de inevitabil.

melodia imi cam face pofta =P~, dar noh, supravietuim:P,
=P~ =P~ =P~

aa, vad ca zice ca si plange tanti, dar intaresc ideea ca-mi place f mult puterea cu care canta orice melodie, acum s-a nimerit sa fie asta, poate scormonesc de alta, sa nu fiu acuzata ca am dat-o-n lacrimogene si alte cele.


aaaa, am dat peste alta melodie care mi-a placut f mult, cred ca inca-mi mai place, dar nush daca din cauza melodiei sau a starii reamintite la auzirea melodiei 8->.


mi-a placut f mult melodia, insa niciodata nu am stat sa ascult versurile :">.


fraaate....si soro( sa nu fac discriminari) ce subtirel si mititel ii omul asta, adica tanti luminizza, si ce voce are...moooama.

am dat peste varianta ce se aude mai bine


ascultand melodia, tanti zice ca io cred in fericire....si chiar cred....sau doar am impresia ca io cred :-?


azi am stat la scoala de la 1 pana la 7, era planificat pana la 8:30 insa lumea o tras chiulul si noh, cu o sg persoana nu tinea cursul:).

dar stateam acum, cu foamea-n gat evident, ca inca nu m-am deplasat sa mananc, si ma gandeam ca nu fu obositoare ziua, desi fu de gandeala, sa ne alegem titlul in asa fel incat sa fie de cercetat pe partea aia, domeniul sa fie permisiv, sa avem subiecti si sa aiba o relevanta tema, ca cica vor fi publicate articolele ca si articole de specialitate. ma cam sperie seriozitatea asta, dar e f tare ca are o super aplicabilitate ce facem, iar pt mine e si mai misto, ca e altceva 8->.

no in fine, ideea e ca nu mi s-a parut a fi obositor, si chiar eram acolo cu ochii cat cepele, sa fiu atenta la tot, ca e prea nou pt mine domeniul si tb sa recuperez ce altii au invatat in 3 sau 4 ani de psiho sau de peda.

si totusi..... eu cred in fericire...... :)

si o pot impartasi, bucurandu-ma alaturi de fiecare, din lucruri simple.

cred ca tb sa scurtez, ca tzipa foamea-n mine :">.

sa nu ma lungesc, urez o seara faina si un weekend plin de bucurii ;)

Niciun comentariu: