luni, 1 martie 2010

salata de emotii :)

Mno chiar nu am mai scris de foarte multa vreme acilea.
Or fost momente mai putin usoare si atentia mi-a fost indreptata in acea parte.
Nu cred ca am apucat sa va spun de partea "Simt ca fara ea...nu pot respira". Este lait motivul vacantei pe care am petrecut-o la Herculane impreuna cu oameni noi si faini, cu care am pastrat legatura si de care ma bucur ca i-am cunoscut.


Centrul vechi al Herculanelor iti da impresia ca te-ai intors in timp, undeva in perioada interbelica, daca nu chiar mai tarziu, unde parca-ti si inchipui ca vezi lumea pe strada in haine de epoca. Plimbarea avuta prin centru mi-a dat sentimentul asta de turn back in time...
Foarte pacat ca tot acest sentiment nu este intensificat prin diferite actiuni menite sa ridice standardele si gradul de ocupare al acestei statiuni. Oricum, pentru noi statiunea a oferit mai multe decat puteam noi sa ne imaginam cand am plecat de la Brasov, si nu ma refer numai la locuri ci si la oameni. Io una sunt super multumita de intreaga experienta si tot sentimentul ce m-o cuprins, de starile ce or urmat, de deplasarea la Bran, pentru a canta inca o data in cor "Simt ca fara ea....nu pot respira" :P...oricum in toata perioada asta au apucat si niste bucurii sa fie trecatoare prin corazon pi la mine.

Azi chiar incercam sa ma punct la curent cu ceea ce se mai intampla si am dat peste niste articole f misto, care zic eu ca merita citite, pentru cine-i interesat evident :).
Si cum itamplarea face sa stiu ca mai citeste lumea p-acilea din cand in cand....dau articolele cu dedicatie :)

http://ghinda.com/2010/02/no-hero-will-come/
am incercat si eu sa raspund la unele intrebari, insa clar nu am gasit persoana potrivita care sa faca toate cele in locul meu ....desi simt uneori ca am nevoie de ajutor din afara, ca puterea interioara nu ma mai ajuta sa gat cu toate cele.
Dar daca eu nu am gasit raspuns asta nu inseamna ca tu nu te poti descurca mult mai bine ca mine, si am incredere ca o poti face ;).

Let the music play....
http://www.lumeareala.ro/2009/07/20/nu-muri-cu-muzica-in-tine/

Intamplarea face ca in seara asta sa-mi fi petrecut mai mult timp navigand printre articole si ganduri.
In excursia mea am dat si peste http://www.facebook.com/notes/lia-bolte/conectarea-la-tine/304298814646


Si pentru ca fiecare dintre noi ajungem sa ne dorim intotdeauna mai multe decat putem avea in our real life... am dat peste melodia "Cu tine"
http://ionutmangu.wordpress.com/2010/02/12/nu-te-am-intalnit/

Am spus deja ca este o salata de sentimente...
O alta parte a excursiei mele a fost periplul printre clipurile de pe youtube, amintirea unei imbratisari pe care nu am avut ocazia sa o dau si nici nu voi mai avea ocazia sa o fac in lumea si viata asta, sentimentul unor alte imbratisari pe care nu am avut curajul sa le duc la bun sfarsit, sau macar sa le scot din nivelul gandirii mele in nivelul perceptiei, am simtirii.
http://www.youtube.com/watch?v=ROaNuo02mio&feature=related (most touching advertisement ever for cancer)

Ironic e ca I want time too.... insa incerc sa profit de timpul pe care-l am si ma gandesc ca fiecare dintre noi isi propune sa faca asa, insa nu gaseste timp sa faca asta....Ma gandeam eu....e cea mai buna scuza cea cu timpul, iar eu incep sa o consider ca fiind potrivita si pentru neimplinirea mea de a gata din treburile pe care le am pe cap.
http://www.youtube.com/watch?v=UvYb4BLIAQw&feature=related ('I want more time', Saddest Commercial Ever )

In timp ce ma vietuiam io acilea fara numar, mi-a zburat gandul la persoanele pe care le am aproape si care deja au ganduri de maritish, insuratoare, kinderi si alte cele ce implica responsabilitati. De multe ori m-am gandit daca mi-s io defecta ca inca nu am astfel de ganduri si nici macar in viitorul apropiat si incep sa cred ca mi-s evadata din normalitate cand majoritatea in jurul meu urmeaza un trend de asumare a responsabilitatilor ce implica statutul de adult.
Si legandu-ma de statutul de adult, e foarte important, acum ca nu mai suntem kinderi (cel putin nu recunoastem, ca nici eu nu sunt dispusa sa o recunosc ;)) ) sa fim un exemplu pozitiv kinderilor din jurul nostru, pentru ca ei au nevoie de repere, iar noi fiind persoanele din apropierea lor trebuie sa ne asumam responsabilitatea de a le da astfel de repere.
http://www.youtube.com/watch?v=ZHCuA0KnITY&feature=fvw (Best TV Commercial Ever)

Mixul continua, asta pentru ca dupa ce m-am emotionat amintindu-mi de un prieten ce nu mai este, am schimbat registrul in cautarea reclamelor funny.
http://www.youtube.com/watch?v=GHX2mvFVQMs&feature=related (Funny commercial: beauty is nothing without brains)

Si ca sa nu uitam ca totusi se mai intampla lucuri frumoase in jurul nostu si ca unii apreciaza ceea ce mai au, chiar daca nu au acelasi feedback, propun atentiei:
http://www.ozibuna.net/cartea-cu-povesti/67-o-dragoste-adevarata.html#comments


Si inainte de a parasi pagina aceasta iti mai recomand pentru destindere ;)
http://www.gameshot.org/?id=4640

O zi faina sa ai si multzam fain pentru timp, pentru ca esti si pentru ca sunt datorita a ceea ce esti u si cei din jurul meu.

Niciun comentariu: