marți, 30 martie 2010

:D:D:D:D:D:D




Dap, desi mi-e somn fara numar, parca nu ma pot abtine sa nu-mi revars buna dispozitie din seara aceasta pi blog (sau din seara ce o urmat ca in prima am cazut victima somnului).
Unele persoane stiu ca am luat o decizie care zic eu imi va schimba viata, si buzunarul evident, dar trecem peste asta :)).
Ma bucur ca am avut curajul sa fac pasul asta si deja simt gustul libertatii.
In primele zile nu am avut timp sa ma bucur de acest gust proaspat ce-l aveam deoarece a trebuit sa rezolv unele treburi ce mi-au ramas in urma inca de pe vremea sclaviei, pardon.... a muncii pe care o prestam.
In semn de foarte mare bucurie a liberatii mele, am fost la Bucuresti la un training, la care-mi doream foarte mult sa ajung pentru a vedea cum se scriu proiecte intr-un anumit context ca avem ganduri mari cu ONG-ul ce va fi.
Si ca sa vezi noroc porcesc ce am, primisem cazare de la niste prieteni f buni pe care i-am refuzat deoarece nu vroiam sa am asa o mare responsabilitate, sa am casa lor pe mana mea >:). A doua optiune nu a fost sa fie, iar in sfarsit a 3 a optiune de a primi cazare fu undeva in Bucuresti, in Moxa, pe langa Calea Victoriei. Ca sa vezi norocul porcesc ce-l am, ca doar de el era vorba, sala in care se tinea trainingul era la 5 min de locul in care eram cazata, deci super noroc....de porc clar :)).
Timpul din Bucuresti a fost unul foarte placut, desi oamenii dragi mie plecasera majoritatea in weekendul acela in Brasov, m-am simtit f bine, chiar daca "baza" mea era in deplasare.
Nu sunt o fana a capitalei, tocmai de aceea aveam nevoie de persoane dragi care sa-mi pastreze sentimentul de calm, nu de agitatie si nebunie cum toata lumea ar caracteriza Bucurestiul.
Vineri desi a fost o zi innorata pentru mine la nivelul gandurilor si starii emotionale, seara am descoperit, dintr-o prostie, sau noroc porcesc ;)), Observatorul astronomic, de pe Lascar Catargiu, unde am petrecut 2 ore si jumate intr-un al univers. Era o lume in care parca eram un kinder ce intrase intr-un magazin plin de jucarii si dulciuri...absortbit de tot ceea ce este in jur si ce mi se intampla.
Un mare sentiment de fericire m-o cuprins, pentru mine a fost exact ceea ce aveam atunci nevoie, un strop de bucurie si de detasare de ceea ce insemna innourare.
6 lei costa fericirea daca e sa te intrebi asta, atat am dat pentru o ora de informatii legate de univers, si inca o ora jumate de stat pe terasa si observat planete, sateliti si stele... 8->.
Sambata ma trezisem cu un alt sentiment, de implinire, de la bucuria pe care am simtit-o in acele ore tarzii la observator.
Io care sunt cam lenutza de dimineata, vreau sa spun ca ma trezeam inaintea ceasului in Bucuresti ;)).
Buna dispozitie s-a prelungit si in seara de sambata unde impreuna cu o pretina din Bucuresti am fost la Ceainaria din Cotroceni, unde am beut un ceai fain si am mancat prajiturele, pricomigdale daca tin bine minte denumirea :D, f misto, aveau gust a chec cu nuci =p~.
Toata seara am avut un super sentiment placut astfel ca si duminica ma trezisem cu zambetul pe buze de tot ceea ce mi se intamplase. Nush, fu un sentiment f placut....
Mi s-a parut ca intoarcerea in Brasov fu una intr-un mediu in care toate se misca cu greutate, care parca nu mai avea stralucirea lumii in care ma simstisem atat de bine in acele cateva zile.
Mai mai ca aveam si ganduri de a-mi lua zborul de acasa, unde prea multe parca nu poti face, ca lumea raspunde si se mobilizeaza greu, insa evident ca nu am cazut in ideea asta de a ma muta din Brasov in Bucuresti. Deocamdata am un patriotism local, mai mult de fapt un sentiment ca tanjesc dupa posibilitatile existente in capitala, insa nu mi-as da orasul meu, cu o atmosfera de familialitate, cu locuri si oameni calzi si dragi, cu suflete deschise pe un oras care e intr-o continua dinamica, ceea ce nu e rau, numai ca in dinamica asta sunt incluse si persoane al caror bun simt s-a deformat rau de tot.
M-am intors in Brasov cu o alta energie.... o fost f fain 8->.
Momente faine si oameni faini....:D:D:D:D
Dar tot nu dau Brasovul, cu posibilitatile lui de a merge la un ceai (in Sf.Gheorghe :P) si de a cumpara ciocolata de casa cu care i-am innebunit pe unii din prietenii mei :D.
Asa ca finish, ma bucur pentru tot ceea ce mi s-a intamplat, ma bucur ca am avut puterea sa renunt la un venit constant, dar care-mi periclita sanatatea si nervii si nu numai. Cei care stiu mediul mirobolant in care lucram imi inteleg gestul, ceilalti nu au decat sa mi-l condamne, ca sunt cu vaca deoarece am renuntat la un job intr-o vreme de criza. Nu-mi ramane de vazut decat ceea ce va urma sa fie, poate voi termina disertatia si o voi pune in practica, poate ONG-ul in care voi fi va castiga increderea oamenilor si va reusi sa fie un element important in educatia si dezvoltarea kinderilor ce accepta sa faca parte dintr-un astfel de program.
Doamne ajuta!
iar tie cititorului, daca nu te-ai plictisit de lungimea postului, iti multumesc pentru rabdarea si curiozitatea de a-mi citi gandurile insirate acilea.
O seara faina ;)

Niciun comentariu: