miercuri, 31 martie 2010

Ateneul Roman- 27.03.2010


Eheee :D
Recuperez la capitolul blog, nu de alta dar primesc reclamatii :">.
Intamplarea face ca ultimele 2 weekenduri le-am petrecut in Bucuresti, mai mult sau mai putin. Vinerea trecuta imi citeam eu ca omul linistit mail-urile cand dau peste unul ce anunta un concert al Filarmonicii din Bucuresti la Ateneul Roman. Tin minte ca eram cu o pretina la telefon si incercam eu sa ma amagesc ca precis o fi intrarea f mult si ca nu are rost sa ma agit la nivelul neuronilor.
Am deschis fisierele atasate mail-ului, vad programul...zic uau :D si in continuare incercam sa nu ma amagesc in privinta concertului.
La al 2 lea fisier deschis, ce vad? :D:D:D:D Intrarea libera, eram \:D/ :D:D:D:D.
In momentul meu de nebunie, sau luciditate ;)) m-am urcat in tren sambata la prima ora si am tulit-o spre Bucuresti pentru ca desi concertul incepea la 19, vroiam sa fiu inainte acolo, pentru a prinde loc inauntru :D.
Si cum cu nebunii sa nu te pui, la 1 eram in Bucuresti :D, iar pe la ora 5 eram in parculetul din fata Ateneului Roman si de atunci nu a mai trecut mult timp si am intrat.
A fost f misto dpdv vizual si auditiv.
Au interpretat Felicia Filip, Vlad Mirita, Iordache Basalic, Maria Jinga, Marcel Pavel, Valentina Nafornita, Andrei Tudor si Catalin Opritoiu.
Or mai fost cei de la corul "Accoustic", Corul de copii "Sunetul muzicii" si Orchestra Filarmonicii "George Enescu" Bucuresti.
A fost f misto seara, a inceput ea mai aiurea dar per ansamblu a fost f misto, m-a uns pe suflet si m-a marcat....inca mai ascult inregistrarile melodiilor din concert :"> :"> :">.
Ma gandeam ca daca lumea merge la astfel de eveniment, e oleaca mai cizelata...evident ca nu fu chiar asa, coatele si nesimtirea inca persista la oameni si deja incep sa cred ca e o chestie ce tine de firea umana cu specific romanesc.
Fumei ce se agitau pe scari sa prinda loc in fata, care tineau nshpe locuri pentru toate neamurile, care tineau ocupat locul de acces la locurile din spate....stuff like that.
Am avut si momente de nervozela, ca madama din fatza mea se tot agita p-acolo si tinea locurile libere ocupate, murmura pe melodii....OMG, imi venea sa-mi scot la iveala latura violenta. Norocul ei a fost ca nu am platit bilet la acest eveniment, ca daca dadeam bani (mai ales acum cand am o politica financiara restrictiva) nush cat de violent ma manifestam. Era clar ca daca doream sa o aud pe ea cantand, imi cumparam bilet cand facea ea dush in baie, nu mergeam la Ateneul Roman, eu venita de la zeci de km departare special pentru acest eveniment.
A fost f misto sentimentul de la Ateneu :D.
Imi doresc sa mai am astfel de "iesiri" si totodata evadari din lumea mea, in care atunci cand se termina una, incepe alta si tot asa....de exemplu acum avem o factura la gaz de 60 de milioane, care din pacate se pare ca nu e gresala. Om vedea cum iesim din situatia asta....
Dar mno....toate la timpul lor.
Pana la un nou stress pe capul meu, iti urez o zi faina, multzam inca o data pentru tot si la cat mai multe momente faine ;)

Niciun comentariu: