miercuri, 14 octombrie 2009

8-> ...happy :)


Dap, mi-s happy pentru ca in fiecare zi realizez cat de norocoasa mi-s sa am oameni faini in jurul meu, chiar daca mi se intampla si mie lucruri de maro, incerc sa gasesc putere sa trec peste si sa ma bucur ca ma pot bucura.

Am o stare de good mood datorata sinceritatii si deschiderii pe care am avut-o in discutie cu oamenii recent, asta ca nu spun ca a fost cu o singura persoana, mai speciala in felul ei pentru mine :D.

Mai sunt happy pentru ca aflam vesti noi, devenim adulti si demonstram lucrul acesta :).

Oricum nu e o fericire exploziva, ci una la locul ei, cum imi e caracteristic.

Vreau sa spun multumesc fiecaruia in parte pentru aportul adus la fericirea mea, ca-mi sunteti declansatori, martori si protagonisti ai fericirii mele.

Multzam fain si o zi faina sa aveti>:D<

Niciun comentariu: