joi, 27 august 2009

Cheflesssss....:-<

Dap...mi-s chefless rau si nu am nici un chef de nici un gand sau posibilitate de zbor al vreunui fluturas care poate urca din stomac la creieri.
Cred ca i-am killerit pe toti, le-am rupt aripile cu fiecare raspuns sau lipsa de raspuns a anumitor persoane. Evident ca le-am sucit si capul atunci cand le-am rupt aripile, pentru ca mno, cine era persoana care se declara a fi rationala? eeeh, stiu eu cine....nu e atat de important sa numesc.
Cred ca la crima asta in masa nu sunt singura de la masa acuzatilor. Dar ca fiecare luare de viata trebuie sa platesc, iar rasplata cred ca stiu care e: o maaaaaaaaaaaare de ganduri si intrebari fara raspuns, unele rasar de pe acum, nu au rabdare pana la pronuntarea sentintei, care nush daca va fi vreodata pronuntata.
Mi-i aiurea rau, am dezamagiri adunate-n corazon o carca pe ziua de azi....trebe sa deschid geamul sa fac curent poate asa or mai pleca unele, sau sa beau redbull, poate-si iau zboooorul.... :-??...
Eh iaca nush....iaca am deja-vu-uri #-o.
Cred ca numai eu pot intra intr-o repetitie de genul asta si sa nu ies cu invatamintele suficient de aprofundate sau macar insusite....:-<
Nu voi zice cum fac la posturile cu good mood: good mood for everyone, ma voi multumi cu bad mood only for me.
O seara faina;)

http://www.youtube.com/watch?v=bCsUkuROdKQ
(Sarmalele reci- Telefonul nu mai suna)

Niciun comentariu: