sâmbătă, 31 octombrie 2009

Gravity

Ola :)
Dupa cum ma stie lumea, nu prea sunt o cinefila, sunt cam duda in domeniul asta, pentru ca nu am timp (scuza cea mai plauzibila:P) si de obicei nu prea am rabdare sa stau sa ma uit la un film. Seriale cred ca as putea digera, insa problema ramane timpul :D.
Vorbind de seriale, am observat ca e o manie in jurul meu cu Dr. House, o corupt atentia tuturora, astfel incat as aloca timp serialului. Cred ca trebe sa ma pun in rand cu lumea, ca parca am cam derapat:).
Pentru ca e manie, iar prin jur am oameni ce-or prins drag de melodiile de la acest serial, am binevoit si eu sa ma intoxic, de bine zic, cu vreo 2 melodii d-ale lui.
Una dintre ele este Gravity cantata de John Mayer...asa ca sa-i dam dreptate si lui nea Einstein cand spunea "Gravity can not be held responsible for people falling in love" ;)

Auditie placuta ;)

http://www.youtube.com/watch?v=tIn_EvuNEh4


Niciun comentariu: