sâmbătă, 4 iulie 2009

amintirile....

Noh ca o venit si vremea sa-mi mai dau cu parerea p-acilea....
M-or cam napadit amintirile, nush de ce, ideea era ca ma uitam peste pozele facute anul trecut, spre care de fapt am si link p-acilea pe blog si or inceput ganduri, amintiri placute, rasete, voie buna, sa ma napadeasca 8->.

Mi-am adus aminte cu mult drag, privind unele poze din ianuarie de momente de implinire, fericire din aia marunta ca vedeam oameni dragi mie, momente care or apus....evident :), spun evident ca ii clar ca nu tine o vesnicie un astfel de moment.
Mi-am amintit de Cluuuuj, unde iarasi m-am simtit foarte misto, desi eram printre necunoscuti (la inceput) insa unde o meritat fiecare cicatrice facuta :P sau mica arcada sparta :).

Nush daca e sa-mi privesc vreo poza/amintire de anul trecut pe care as fi vrut sa o mototolesc, sa o arunc la gunoi. Or fost unele momente mai dificile, dar in care am razbit....umflandu-le creierii pretenilor evident ;)) >:).

Nush daca amintirea e cea care m-o facut chefless sau prezentul ce s-o scurs....:-??, in orice caz, nu am un chef mirobolant si am simtit nevoia sa ma mai exprim si acilea, cu toate ca poate aceasta stare se va sterge odata cu evadarea din cotidian pe care o voi face alaturi de mos ene.

M-or napadit amintirile de la colind si mi-am incantat ziua cu "colinda trista", cu mentiunea ca mi-ar fi facut placere sa o ascult pe viu, asa cum o fost cantata in decembrie de un grup ce ne-am autointitulat afoni ;)).

Nu mai am chef si putere sa-mi amintesc, prefer sa simt, resimt unele sentimente.....
O cam veni mos Ene sa ma amendeze pentru parcarea treaza intr-un loc si timp nepermis.
O zi faina si plina de zambete ;)

Niciun comentariu: