joi, 30 iulie 2009

8->

Ma gandeam ce ironica este viata asta cu oamenii, acum ii ajuta acum le rade in fata.

De fapt, cam tot ce ne inconjoara este ironic si plin de contrast.

Ma gandeam la cum obisnuim noi sa tanjim dupa unele stari, emotii si visari, vorbesc la plural pentru ca nu sunt unicata :D, si cum, atunci cand avem sansa sa le simtim vrem sa scapam cat mai repede.

Io ma simt cu musca pe caciula, dar asta pentru ca nu-mi face placere sa ma aflu intr-o situatie ce presupune incertitudine ...insa nu totul se intampla dupa cum imi doresc eu asa ca voi mai avea astfel de sanse, sa ma "bucur" de incertitudine la maxim :).

Spuneam ca este viata ironica, pentru ca te astepti ca oamenii faini, smart si cu valori persoanale inalte sa primeasca din partea emotionalului cel putin atat cat primesc din partea rationalului, ca urmare a rezultatelor in viata, cariera, munca si alte cele, insa evident ca nu se intampla asa, si te intrebi, de ce exista diferentele astea?

Stiu eu raspunsul: ca sa te shucaresti si sa te umpli de neimplinire, doar asa, ca sa mai rada si viata de noi, ca doar am stabilit ca este ironica si ca obisnuiasca sa rada oamenilor in fata :).

Sper sa nu fiu prea des subiectul de ras al propriei vieti, insa probabil toate aceste ipostaze au un rol in dezvoltarea mea, asa ca trebe sa ridic capul sus cand e cazul, sa indrept umerii si sa scot peptu-nainte ar spune altii, insa cred ca e suficient sa ridic capul sus si sa adun orice putere gasesc pentru a merge mai departe.


Niciun comentariu: