sâmbătă, 11 iulie 2009

abtinere....

In ultima vreme m-am cam abtinut in a ma mai exprima acilea pe blog pentru ca nu aveam cea mai minunata stare de a impartasi vreun gand si mi-era sa nu influentez lumea cu mirobolanta mea stare. Spun asta deoarece am primit uneori si raspunsuri de genul ca good mood-ul de care mai vorbeam in unele postari anterioare s-o transmis.... :).
Mno, acum s-or cam prapadit momentele de good mood, o cam fost vijelie in ultima vreme p-acilea pe unde sunt eu, stari amestecate, care se accentueaza uneori...din pacate.
Shucareala care m-o impins sa ma exprim acilea e nascuta din raspunsul pe care-l primesc din partea unor persoane.
In liceu tin minte ca aveam o teorie prin care-mi demonstrasem, aproape matematic, ca atunci cand iti pasa ti-o iei. Mai pecesc si io acilea si mi-o incasez, sper doar ca frecventa sa fie minima, cand alfa tinde la infinit :P.
Serios vorbind, chiar ma shucaresc momentele cand imi spun ca ar trebui sa nu ma intereseze sau sa nu-mi pese, dar io Batman (ca sa-mi citez un preten), ma opun rationalului.
Am o stare in fizic, ca un fel de indoiala ce s-o abatut asupra mea si nu vreau sa-i dau crezare sau atentie prea multa.
Si-asa m-am exprimat ca m-o palit indiferenta intr-un moment al sfarsitului de sesiune, nu as vrea sa adun alte astfel de stari in buchetul celor deja prezente. Vreau doar sa se ofileasca cele prezente, si mai vreau ca vremea naspa de afara sa nu se oglindeasca prin intunericimile corazonului meu.
Nu mai zic niik....:-<

Un comentariu:

alex spunea...

deci nu ar mai trebui sa glumesc cu "abine-te" ca vad ca o iei in serios :))
cat despre super teoria ca daca iti pasa ti-o iei, in principal cam asa se inampla...dar e mai usor sa faci rau :D de ce sa fim ca turma?