miercuri, 18 august 2010

I'll always remeber....

Pentru ca nimic nu e intamplator si cu toate ca e imediat 3 dimineata ceasul, am vrut sa marchez momentul acesta pe care-l traiesc.
"Intamplarea" face ca eu sa urmaresc un film, ceea ce se intampla fooooarte rar, cred ca pot numara pe degetele de la maini filmele pe care le-am vazut la viata mea. Ideea e ca tocmai am terminat de vizionat un film, pe care tot intamplarea a facut ca eu sa-l fi vazut inainte. Cu multi ani inainte, poate chiar inainte de a pierde un prieten.
Ocazia aceasta nu a fost intamplatoare, ci a fost momentul sa-mi amintesc ca am avut un amic ce a plecat dintre noi mult prea devreme. Implicati in treburile zilnice ale vietii uitam oamenii pe care nu-i mai avem alaturi, sau pe care i-am avut dar de a caror prezenta nu ne mai putem bucura.
Acesta e momentul in care, in tristetea amintirii declansate, ma bucur ca se mai intampla astfel de momente, de revelatie prin care sa-mi pot reactiva amintiri si ganduri frumoase pentru persoanele care nu mai sunt alaturi de noi.
Ma bucur ca am avut ocazia sa cunosc oamenii care au avut impact asupra dezvoltarii mele si carora le datorez ceea ce sunt astazi.
Imi pare rau ca fata de unele persoane nu am reusit sa-mi exprim aceasta bucurie sau macar sa le mentionez importanta pe care o au, insa imi doresc sa minimizez acest sentiment si sa ma bucur ca ma pot bucura, oricat de aiurea ar suna.
Pana la noi ganduri si stari, iti urez o zi faina si ganduri bune!

2 comentarii:

Zâna spunea...

Intotdeauna pretuim mai mult persoanele ,abia atunci cand le pierdem...

mada spunea...

Foarte adevarat ce zici, si ca sa vezi alta intamplare, filmul era chiar A walk to remember. Important e sa-i pretuim cat sunt in viata si incerc sa fac asta.