miercuri, 13 ianuarie 2010

Some of you are lucky some of us just have to search more...

Pentru ca discutand cu o prietana, povestind de-al de lucruri vechi si noi, mi-am dat seama ca mi s-au reactivat unele bucurii pe care le credeam trecute si de ce nu, uitate, ca nu vroiam sa revin in trecut. Mai demult, un prieten imi spunea sa-i transmit unei alte prietene ce era in suparari si suferinte amoroase, ca daca traieste in trecut nu va avea sanse sa vada viitorul si nici macar sa se bucure de prezent. Cam are dreptate si mno, sa nu o dau eu in extrema asta, mi-am dorit sa pasesc din trecut inspre viitor. Evident ca urmele vor ramane, sa speram ca se vor forma altele noi, nu ca vor ramane aceleasi urme, pentru ca nu e mirobolant sa stai in ele.
Gata nu o mai lungesc, poate voi reveni sa fac ceva completari acilea, cand voi avea creierii mai odihniti si mai putin obositi ca sa pot sa-mi pun ordine in ganduri.

O zi faina si sa auzim de foarte bine ;)

http://www.youtube.com/watch?v=85lKsSCZm4k&feature=related
Francis Cabrel -Je t'aimais, je t'aime, je t'aimerai

Niciun comentariu: