joi, 21 ianuarie 2010

O experienta interesanta :)




Dap, mi s-o intamplat saptamana trecuta, insa din stressul si nebuniile ce le-am avut pe cap, nu am reusit sa o marchez acilea:).
Joi s-a trezit maica-mea cu criza de fiere si cum nu avea cine sta cu kinderii ei de clasa a 2 a, am fost investita in mod oficial sa fiu "doooooooaaamna" pentru o zi.
A fost foarte interesant sentimentul, ca mi-era teama ca mi se urca in cap, ca mno, nu am mai avut ocazia sa-i stapanesc eu 4 ore.
Am primit si pachetul de instructiuni, evident ca pe unele le-am uitat, pe altele nu le-am primit, pentru ca nici maica-mea nu se simtea prea bine ca si sanatate, asa ca a trebuit sa-mi fac aliati in cei mici :).
Prima ora o a fost de romana, moama ce citire am tras, cu 2 dintre ei chiar si-n pauza, am stat si am aprofundat textul "Craiasa Zapezii" de Anderson. Sa-i vezi ce se bucura cand apelezi la ei, sau ce se supara ca nu sterg ei tabla si o sterge altul... Pai fraaate, asta da viata, sa stai printre cei mici, sa nu existe nesimtirea aia pe care o descoperim la cei mari, unde daca-i rogi sa-ti curete tabla, sunt sictiriti, ca de ce trebuie sa faca ei munca asta ....de joc.
Astia micii erau suparati ca ei sunt de serviciu si totusi a sters alt kinder tabla.
Un sentiment placut, ca-i vezi cu socotesc pe degete, ca sunt mici ;)), cum am degetele grasane si incearca cu mana cealalta sa-si tina degetele numarate, ca sa nu se incurce ;)).
La ora de matematica mi-am luat un asistent, o persoana care sa ma ajute, cu care sa ma consult in privinta executarii sarcinii de a rezolva exercitiile la tabla sau in caiete fiecare, ca doar pe ei doamna i-a invatat intr-un fel, nu puteam eu sa spun sa se faca in alt fel, insa puteam apela la ajutorul si bucuria lor de a fi utili doamnei.
In ora de sport ne-am si jucat, imi pare mie rau ca nu m-am pregatit aici, sa fi facut impreuna niste jocuri. Am facut cateva pe care le primisem prin sms, insa nu era acelasi sentiment ca atunci cand le ai pregatite de acasa:), insa asistentul meu, omul cu care ma sfatuiam la ora de sport a putut coordona activitatea.
A fost foarte interesant sentimentul :). Probabil vor mai exista astfel de momente in viata mea, insa deocamdata ma voi bucura foarte mult de cel pe care l-am trait :).
Va urez sa aveti parte de zambete de copil si cat mai multe bucurii ;).
O zi faina ;)

Niciun comentariu: