duminică, 15 martie 2009

nush ce titlu sa pun :-?

Azi am rezistat eroic si fara o foarte multa oboseala in campul scolii :), in sensul ca am avut ore de la 9:30 pana la 18:30....dar am biruit. Oricum, nu mi se pare chinuitor sa stau atat la facultate (inca) deoarece inca sunt "oau" fata de ceea ce mi se intampla, sunt prea incantata de moment incat sa pun la socoteala oboseala fizica de a sta intr-o cladire atatea ore.
Am avut si o prezentare, care sper io sa fi iesit ok, lumea cred ca s-o simtit bine...sau sper cel putin :-s. Ne descoperim pe zi ce trece si este o experienta placuta...ne sudam putin cate putin intr-un colectiv misto...asa sper :D.
Parca ar fi o etapa a unui proces de maturizare, sper ca nu al meu :P, insa e foarte placut sentimentul....sper sa nu cobesc :-s, dar suntem un grup heterogen si ne intelegem deocamdata :).
Anyway....mi-am infipt neuronii intr-o piesa pe care mi-am reamintit-o scormonind pe youtube. E foarte linistitoare, ca si linie melodica, ca la versuri nush ce zice :">.
Sa nu creez curiozitati, melodia este cea candata de Alexandru Andries- Cea mai frumoasa zi :).
http://www.youtube.com/watch?v=yaUwrIyKiNk

Si totusi....cred ca cea mai frumoasa zi a fost la inceput....cand nu ma puteai minti (nu e cu subinteles, doar cu reflectare).

Ca tot povesteam in postarea trecuta de good mood-ul ce l-am avut, sper in repetarea acestuia, in declansarea lui 8->.

Poza nu este intamplator aleasa :). Este una dintre pozele recent realizate si care-mi place foarte mult pentru simplitatea ei, ar reprezenta inchegarea unui colectiv, sedimentarea unor cunostinte, legarea unor prietenii si frumusetea ansamblului :).

Si pentru ca inainte de a-mi lua jucariile si a le depozita in taramul viselor, am dat peste o alta melodie foarte draga mie, o voi reaminti si pe aceasta 8->.
http://www.youtube.com/watch?v=tmzoN_afPGk&feature=related
Pasarea Colibri- Scrisoare de bun ramas

O duminica faina sa ai!

Niciun comentariu: