joi, 19 martie 2009

All I know


Aseara am descoperit mai multe melodii ce mi-au bucurat si totodata, mi-au intristat seara. De cateva zile am seara o stare acuta de lene, mi-s chefless rau, nush care e motivul, incerc sa mi-l descopar, insa pana acum, fara prea mari reusite.


De felul meu, ascult muzica direct de pe youtube, pentru ca am mai multe posibilitati de a alege melodii, unele pe care nu le stiu, altele care ma ung pi suflet cand le ascult, si astfel descopar noi melodii...fiecare cu duiosenia si specificul ei.


Aseara a fost seara dedicata clipurilor celor ce au participat in concursul American Idol, de fapt mai mult pe finalisti m-am axat in ascultare :"> :"> :">.


La acest concurs, a iesit castigatoare Kelly Clarkson. Are unele melodii care-mi plac foarte mult, creaza o stare pe care nu o pot defini, dar vin numai bine la starea mea de om chefless pe care o am cateodata. Tocmai din acest motiv mi-am indreptat atentia spre melodiile ei, iar aseara am dat peste o melodie, care cred eu ca se potrivea foarte bine unor timpuri trecute, insa nu mi-a fost dat atunci sa o descopar pentru a o putea asculta si simti in toata cotloanele corazonului meu..


Bine, starile nu-mi sunt straine acum, insa as putea spune ca sunt estompate, nu mai au aceeasi intensitate, de fapt cred ca s-au atenuat cu totul, dar mi-ar fi placut sa descoper melodia oleaca mai devreme 8->.


M-am chinuit sa dau peste melodie sa o pot asculta in felul meu caracteristic (pe repeat o perioada indeeeeelungata), insa nu am gasit-o :(. Poate trebe sa ma agit mai mult, sa incep sa stressez si alti prieteni pentru a putea avea melodia pe calculator. Si probabil asa voi face >:) >:) >:).


Pana una alta, poate se transmite aceeasi stare....so "All I know"




O zi faina ;)


Niciun comentariu: