vineri, 6 februarie 2009

te saluta gashca :)


Am o gashca mica ce saluta mandra lumea din lista de messenger :).
Cu ocazia curateniei ce s-o ivit pe birou, i-am lipit de glie pe cei ce ne privesc din poza, asta pentru ca nu prea aveau ei stabilitate pe picioarele lor.
Sunt o fana a jucariilor/lucrurilor realizate din lemn... :">.
Imi amintesc cum am cumparat creioane cu guma in forma de pestisori, creioane cu omuletzi, din lemn creati, sau cu animale :D.
Din achizitiile mele baietul si fatha i-am luat din Sighisoara, acum vreo 2 sau 3 ani de zile, oras ce mi-e foarte drag, pana sa cunosc Timisoara o fost pe locul 1 in topul preferintelor, insa fu detronat, pentru ca am descoperit orasul din vest, de fapt au fost zile foarte placute si misto in Timisoara si de aceea mi s-o lipit de corazon. Inca mai trebuie sa ajung sa ma dau cu vaporasul pe Bega, e promisiune :D.
Oricum, privind in urma redescopar Sighisoara si sentimentul ca se afla in top, ca arhitectura, ca liniste, ca sentiment degajat de zidurile cetatii 8->.
Am o girafa confectionata din lemn, pe care am cumparat-o odata cu un broscoi pe care l-am ales in felul urmator: era vreo 22 ceasul, eram pe la parcul central, cand lumea ce avea marfa expusa p-acolo si-o strangea, io am ginit brelocurile si m-am infipt in ele. Sun o pretina si o intreb, fara introducere sau alte forme de salut: "spune repede...rosu sau verde", ea era /:) (o fi zicand ca Mada o luat-o p imash rau) si asa am luat broscoiul, sau pe Florin cum e mititelul botezat :).
De fapt in poza sunt concetrate farami de amintiri, pe care cu drag le mai port in suflet :).
Mai am un breloc- ca de fapt nu aveam destule :P, cu "bed company". Io am zis de pe atunci ca o gresit brelocul, ca trebuia sa ia cu "bad", dar noh :).
Sa nu-l uit pe shoarecul albastru, care-i introdus in gashca de anul trecut, cand evident ca l-am luat pentru cum arata, nicidecum ca-i plin cu gel de dush :"> :"> :">. Cata vreme o vazut el Brasovul din ghiozdan, pana m-am simtit sa-l plantez pe birou #-o.
Mai am ursii cocotzati pe suport si niste magarusi. Sunt cu destinatii pestrite, adica fiecare magarush fu de prin alte parti luat/ primit. Atata i-am zis unei pretine cand i-am vazut pixul, ca mai misto e magarusul ei ca al meu, ca al meu e cam palid si hepatizat, incat saraca fata s-o simtit si mi l-o daruit :">, iar cel alb- negru l-am luat din Bran, vara trecuta, cand o fost intalnirea trabantistilor, de s-o tinut la Rasnov :).
Chiar am strans farama cu farama si le-am arhivat in poza asta, ca oricum vroiam sa ma exprim ca am mai arhivat si alte sentimente cuprinse-n mesaje si ganduri, dar care or trecut, s-or sedimentat in corazon, unele chiar or impietrit acolo, fara sanse prea mari de a mai rasari.
Io asa sper, sau daca e sa creasca, sa fie pentru alte persoane.
Mai am omuletzi, animalutze primite, insa inca nu le-am lipit pe birou, cum au patit acestea :-$.
Sper ca aceasta gashca sa se mareasca, nu prin prezenta lor fizica pe birou ci pur si simplu prin buchetul de sentimente ce curg din elementele componente: amintiri, stari de good mood, locuri vizitate, oameni dragi, prieteni:).
Si in final....
Te saluta gashca ;)

Niciun comentariu: