miercuri, 11 februarie 2009

imi place 8->


Imi place ca in fiecare seara prelungita pe care mi-o petrec cu treaba fiind la calculator (sesiunea e de vina :-< ) este in compania mai multor melodii.

Imi place ca mai mereu aud Nicu Alifantis- A venit toamna..... 8->


Ceea ce nu-mi place e ca trebuie sa fie o seara atat de tarzie pentru a putea lucra si concentra.

Si nu-mi mai place ca mereu mi se face frig in jurul acestei ore... organismul meu probabil tzipa de somn si eu nu-l bag in seama deloc :-s. Citisem intr-o carte pe care am primit-o s-o citesc :D:D:D (me happy) ca temperatura corpului scade in timpul somnului, iar frigurile mele din aceste ore sunt indicii de urmat ca ar cam trebui sa merg si io la somn....


Imi place seara tarziu, ca sa nu spun noaptea:P, pentru ca e liniste si ma pot concetra.

Imi place ca nu e agitatie si am inspiratie.

Imi place ca sunt acompania de muzica buna si faina, cari ma unjii pi suflet, ca sa zic asa:).

Imi place ca aproape fiecare melodie imi aminteste de cate o persoana cunoscuta, un amic, o cunostinta, o intamplare, o amintire, un gand inrudit cu altul... o stare.


Imi place ca am putere sa trag pe dreapta si sa inchid obloanele de pe ochi.

Niciun comentariu: